گزارش شده است که تیم فیلمسازی ست روگن و اوان گلدبرگ فیلم Invincible (شکست ناپذیر) را کارگردانی می کنند و فیلمنامه ی آن را قلم می زنند. این دو قرار است که اقتباس سینمایی کاراکتر کمیکی Invinciblee (شکست ناپذیر) را برای کمپانی یونیورسال تولید کنند.

رابرت کرکمن که خالق این کاراکتر و همچنین سری کمیک های The Walking Dead (مردگان متحرک) می باشد، می گوید:

“برای سال ها، سوالاتی از سمت طرفدارها در مورد این کار از من پرسیده می شد. طرفدارها سریال مردگان متحرک را می دیدند که در چندین جهت مختلف در حال رشد است و بسیار غول آسا شده است و از من می پرسیدند که در مورد کاراکتر شکست ناپذیر چه کار می کنی؟”

“پاسخ همیشگی نیز این بود که منتظر تیم مناسبی هستیم که بتوانیم با آنها همکاری کنیم. این تیم را پیدا کردیم. آقایان محترم روگن و گلدبرگ خودشان را به عنوان کارگردانان درجه یک با چشمانی مشتاق برای تصاویر خیره کننده ثابت کرده اند.”

کرکمن در ادامه نیز اضافه می کند:

“داستان شگفت انگیز، مرزی، شوکه کننده و خون آلود کاراکتر شکست ناپذیر در دستان افراد توامندی می باشد. با تیم روگن، گلدبرگ و کمپانی یونیورسال، من مطمئن هستم که این نیز یک فیلم ابرقهرمانی دیگر خواهد بود که در صف طولانی و شلوغ دنیای ابرقهرمانی، خود را ثابت می کند که سبکی هیجان انگیز و قابل دوام است که مردم را برای سال ها به سینما ها خواهد کشاند.”

اوان گلدبرگ و ست روگن نیز در این مورد می گویند:

“مهم نیست که چقدر این به بدن ما، عقل ما یا روابط صمیمی ما با افرادی که دوست داریم، صدمه بزند، ما تا زمانی که از این کاراکتر فیلمی ابرقهرمانی بسازیم که لایقش باشد، ادامه خواهیم داد.”

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *