خانه ورزش اخبار ورزش رکورد ۱۲۰ روزه علیه پرسپولیس: ماموریت غیر ممکن

رکورد ۱۲۰ روزه علیه پرسپولیس: ماموریت غیر ممکن

0

بازی با الاهلی، سد بزرگ پرسپولیس برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. الاهلی در این فصل، تیم خوبی در اختیار دارد اما بدون تردید بزرگترین خطر این تیم عمر السومه، مهاجم سوری آن‌هاست. بازیکنی که فصل پیش در ۳۷ بازی جام‌های مختلف، مجموعا ۴۰ گل زد و این فصل را هم با آمار دو گل و یک پاس گل در دو بازی آغاز کرده است.

نکته مهم در مورد عمرالسومه که به تازگی از مصدومیت برگشته، آمار گلزنی او در بازی‌های آخر است. او در هر دو بازی اول این فصل لیگ حرفه‌ای عربستان گل زده و فصل پیش را هم با گلزنی در دو بازی آخرش تمام کرد. آخرین باری که سومه در یک مسابقه به زمین رفت و نتوانست گل بزند، چهارم اردیبهشت امسال بود که الاهلی، مقابل بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد و سومه در آن مسابقه، نتوانست دروازه حریف را باز کند.

از آن تاریخ تا امروز و بازی ۳۱ مرداد با پرسپولیس، سومه هر بار برای الاهلی وارد زمین شده، حداقل یک گل زده و یکی از تیم‌هایی که قربانی او شد، الهلال در فینال جام پادشاهی عربستان بود. البته الهلال، در آن مسابقه ۳-۲ پیروز شد و گل سومه نتوانست مانع شکست تیمش شود اما الهلال را هم در لیست تیم‌هایی قرار داد که از بازی با بنیادکار تا امروز، دروازه‌شان را باز کرده است.

پرسپولیس برای عبور از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان، باید رکورد ۱۲۰ روزه سومه را بشکند و دروازه‌اش را مقابل آماده‌ترین مهاجم غرب آسیا، بسته نگه دارد. کاری که مدت‌هاست، هیچ تیمی نتوانسته آن را انجام بدهد و ماموریت غیر ممکن تیم‌های آسیایی محسوب می‌شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *