ریدلی اسکات احتمالا برای ساخت دنباله فیلم Alien: Covenant باز می‌گردد

ریدلی اسکات احتمالا کارگردانی دنباله فیلم Alien: Covenant را بر عهده خواهد داشت. اسکات در سال ۱۹۷۹ با فیلم Alien توانست خود را به عنوان یک کارگردان آینده‌دار در سبک ترسناک علمی-تخیلی معرفی کند. اما برخلاف نخستین فیلم سری بیگانه، Alien: Covenant در سال ۲۰۱۷ نتوانست موفق ظاهر شود؛ تا آنجا که پس از عملکرد ناامید کننده بیگانه: کاوننت در گیشه، کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت دنباله این فیلم را تا زمان نامشخصی متوقف کرد و حتی شایعاتی مبنی بر لغو این پروژه نیز منتشر شد. ساخت یک دنباله با کیفیت برای Alien: Covenant بسیار مهم است؛ زیرا طی سال‌های اخیر طرفداران مجموعه بیگانه چه در سینما و چه در دنیای بازی‌های ویدیویی با آثار چندان دندان‌گیری مواجه نشده‌اند و به همین خاطر حتی می‌توان گفت کاسه صبر آن‌ها لبریز شده است.

کاترین واترستون، یکی از بازیگران بیگانه: کاوننت، چند ماه قبل پیرامون ساخت دنباله این فیلم گفت:

من در هالیوود زندگی نمی‌کنم و همیشه آخرین نفری هستم که مطلع می‌شوم چه چیزی حتی در زندگی حرفه‌ای خودم در حال اتفاق افتادن است! به همین خاطر قاعدتا بهترین شخص برای پاسخ دادن به این موضوع نیستم، اما من احساس می‌کنم آن‌ها زمانی که در حال تولید Alien: Covenant بودیم به دنبال ساخت دنباله این فیلم بودند و اگر فاکس قرن بیستم از من برای ایفای نقش در این پروژه احتمالی درخواست کند، خواهم پذیرفت. البته این تمام چیزی است که من می‌دانم و قطعا آن‌ها نظرشان را تغییر داده‌اند.

مسئله حق مالکیت مجموعه فیلم‌های بیگانه و مناقشات دیزنی و فاکس پیرامون این مسئله، یکی دیگر از مواردی است که ساخت دنبال کاوننت را سخت‌تر می‌کند، ولی با توجه به صحبت‌های اخیر اسکات مبنی بر مذاکراتش با دیزنی در این باره، می‌توان به از میان برداشته شدن این مشکلات امیدوار بود. به هر حال گزارش جدید ورایتی احتمال ساخته شدن نسخه جدید سری Alien را بسیار بالا می‌داند. نظر شما در این مورد چیست؟

تانی کال

برگرفته از Comicbook

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *