«زامبی‌لند 2» با «اما استون» و «وودی هارلسون» ساخته می‌شود

استودیوی سونی سرانجام پس از ده سال برای تولید قسمت دوم فیلم مجبوب «زامبی‌لند» به کارگردانی «روبن فلایشر» محصول ۲۰۰۹ موفق شد بازیگران آن را دور هم جمع کند.

«روبن فلایشر» که قسمت اول فیلم را کارگردانی کرد و سال آینده فیلم «ونوم» با بازی «تام هاردی» را هم برای استودیو می‌سازد، به همراه بازیگران قسمت قبلی از جمله «اما استون»، «جسی آیزنبرگ» و «ابیگیل برسلین» بازخواهد گشت و بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. «پل ورنیک» و «رت ریز» نویسندگان قسمت اول «زامبی‌لند» که با چندگانه «ددپول» هم به موفقیت‌هایی دست یافتند، فیلمنامه دومین قسمت فیلم را می‌نویسند. طبق برنامه فیلمبرداری دنباله فیلم در ژانویه آینده کلید می‌خورد و در اکتبر سال ۲۰۱۹ به مناسبت دهمین سالگرد اکران قسمت اول عرضه می‌شود.

«زامبی‌لند» یک فیلم جاده‌ای ترسناک و کمدی است که ماجرای ملاقات چهار غریبه در عصر پساآخرالزمان و خیزش زامبی‌ها را روایت می‌کند. آیزنبرگ در نقش بازمانده‌ای به نام «کلمبوس»، هارلسون در نقش «تالاهاسی» بی‌اعصاب، و استون و برسلین در نقش ویچیتا و لیتل راک به ایفای نقش پرداختند. این اسامی مستعار برای جلوگیری از شکل‌گیری رابطه صمیمانه این افراد که هر لحظه امکان فرارسیدن مرگشان وجود دارد، انتخاب شده است، درحالی که همین شخصیت‌ها هر یک دلبستگی‌هایی شخصی به این اسامی شهرها دارند و به دلیل خاصی این نام‌ها را انتخاب کرده‌اند.

قسمت اول «زامبی‌لند» که با بودجه کمتر از ۲۴ میلیون دلاری تنها ۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخت و فروش جهانی آن هم به ۱۰۲.۳ میلیون دلار رسید. این فیلم علاوه بر جلب نظر منتقدین، بعد از اکران به یک فیلم کالت تبدیل شد. سونی هنوز بودجه قسمت دوم را اعلام نکرده اما مطمئناً این فیلم با بودجه‌ای به مراتب بیشتر به تولید خواهد رسید.

استون پاییز امسال سریال «روانی» (Maniac) ساخته «کری فوکوناگا» را در نت‌فلیکس دارد و نوامبر آینده در فیلم «محبوب» به کارگردانی «یورگوس لانتیموس» دیده خواهد شد. هارلسون  که اخیراً در فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» دیده شده، در فیم «ونوم» فلایشر ظاهر خواهد شد و برای «رولند امریک» در فیم جنگی «نیمه راه» جلوی دوربین می‌رود. آیزنبرگ هم اخیراً با فیلم‌های «حالا مرا می‌بینی ۲» و «طلوع عدالت» به سینما آمده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *