خانه ورزش اخبار ورزش زنگ خطر برای علی قربانی

زنگ خطر برای علی قربانی

0

زنگ خطر برای علی قربانی

در بازی با سپیدرود بالاخره طلسم شکست و استقلال از مهاجم خارجی استفاده کرد. آبی‌ها که مدت‌ها بود دنبال مهاجم خارجی می‌گشتند بالاخره توانستند با مامه تیام به توافق برسند و از او بازی بگیرند. شفر هم نشان داد که منتظر چنین توافقی بود تا رقیبی برای علی قربانی پیدا کند. ماته در همان اولین بازی به زمین آمد تا زنگ خطر برای قربانی به صدا در بیاید. شفر در این مدت نشان داده که پشت تعویض‌هایش حتما برنامه‌ای نهفته است. معمولا یکی از تعویضی‌های شفر در بازی بعد، فیکس بازی خواهد کرد. این اتفاق برای پژمان منتظری، مهدی قائدی، علی قربانی، سرور جپاروف، جابر انصاری و بهنام برزای هم رخ داده بود و بعد از حضوری کوتاه به عنوان تعویضی، به سرعت در ترکیب اصلی استقلال جای گرفتند. حالا هم شاید شفر روی تجربه بین‌المللی تیام حساب باز کرده که به این سرعت او را به زمین فرستاد تا در بازی لیگ قهرمانان این هفته از او بازی بگیرد.

۶ بازیکن استقلال که در دوره شفر بعد از تعویض، بلافاصله فیکس شدند

پژمان منتظری

پژمان تا دقیقه ۶۵ هفته هفدهم اصلا در تیم شفر بازی نکرده بود. تا اینکه بالاخره در ۲۵ دقیقه پایانی مسابقه با استقلال‌خوزستان پژمان وارد ترکیب شد. منتظری در بازی بعدی که مقابل تراکتور بود، در ترکیب فیکس قرار گرفت.

علی قربانی

شماره ۹ استقلال در اولین بازی شفر روی نیمکت نشست. قربانی در اواخر مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. در بازی بعد آن که دربی بود، قربانی فیکس بازی کرد.

سرور جپاروف

جپاروف تا قبل از بازی هفته یازدهم مقابل نفت تهران، اصلا در ترکیب فیکس شفر قرار نگرفته بود. در دربی که هفته دهم برگزار شد به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد و در مسابقه بعد از آن که بازی با نفت بود، بالاخره فیکس شد.

مهدی قائدی

شفر نزدیک به نیم ساعت در بازی‌های مختلف قائدی را امتحان کرده بود. تا این که بالاخره در بازی با سپاهان به او اعتماد کرد و مهدی قائدی در ترکیب فیکس قرار گرفت.

جابر انصاری

دربی اولین مسابقه‌ای بود که جابر برای شفر بازی کرد. انصاری نیم‌ساعت آخر بازی با پرسپولیس را به عنوان تعویضی وارد زمین شد. سپس در هفته بعد از آن که مسابقه با نفت تهران بود، جابر در ترکیب فیکس قرار گرفت.

 بهنام برزای

برزای که در نیم‌فصل دوم به ترکیب استقلال اضافه شد، در اولین بازی ۹ دقیقه به جای قربانی بازی کرد. در هفته‌های ۱۷،۱۸،۱۹ اصلا بازی نکرد. تا اینکه بالاخره در هفته بیستم، ۲۰ دقیقه به عنوان تعویضی بازی کرد. در مسابقه بعدی که بازی با پارس‌جنوبی بود برزای در ترکیب فیکس قرار داشت.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *