خانه ورزش اخبار ورزش زهیوی: نمی‌دانم به چه دلیل علیه من فحاشی کردند/ برخی نمک‌نشناس هستند

زهیوی: نمی‌دانم به چه دلیل علیه من فحاشی کردند/ برخی نمک‌نشناس هستند

0

رحیم زهیوی در مورد شکست یک بر صفر فولاد مقابل پیکان گفت: بازی خوبی کردیم و می‌توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم، اما این شرایط پیش می‌آید. یک روز برنده می‌شویم و یک روز هم اتفاقات به این شکل رقم می‌خورد.

وی در مورد شرایط جسمانی‌اش تصریح کرد: شرایطم خوب شده اما کادر فنی صلاح دانست به عنوان بازیکن ذخیره به میدان بیایم. می‌توانستم از ابتدا بازی کنم. بعد از تعطیلات با کار بیشتر بازهم همان زهیوی فصل قبل خواهم شد.

مهاجم فولاد دررابطه با اینکه چرا امروز علیه او فحاشی شد، بیان داشت: خودم هم دلیل آن را نمی‌دانم، این افراد فولادی نیستند و هوادار هم نیستند. از زمانی که وارد زمین شدم، به من فحش می‌دادند، نمی‌دانم شاید برای این کار چیزی گرفته‌اند. بازی قبلی گل زدم و همه در اهواز من را تشویق می‌کردم، اما نمی‌دانم اینجا چه اتفاقی افتاد.

وی افزود: یک عده نمک‌نشناس هستند، دو ـ سه نفر بودند که این رفتار را داشتند، آنها با من مشکل ندارند و شاید دلیل دیگری دارد که این رفتار را می‌کنند. مطمئن باشید با فوتبالم آنها را ساکت می‌کنم.

زهیوی در ادامه تصریح کرد: این اتفاق به هیچ‌وجه سابقه نداشته است، اینکه چرا این اتفاق افتاد برایم نامعلوم است. این افراد واقعاً کوچک هستند و نباید چنین حرکاتی انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که بختیار رحمانی در پایان بازی به سمت هواداران رفته و با آنها صحبت کرده که چنین کاری نکنند، اظهار داشت: نمی‌دانم! این صحنه را ندیدم. اگر او چنین کاری کرده دستش درد نکند.

مهاجم فولادر در مورد اینکه سکوهای فولاد در دو ـ سه سال اخیر همیشه التهاب داشته و شاید به خاطر رابطه خوب او با پورموسوی علیه او شعار می‌دانند، اضافه کرد: واقعاً دلیل این مسئله را نمی‌دانم، مطمئن باشید من را در اهواز همه دوست دارند و در بازی‌هایمان از دقیقه یک تا ۹۰ تشویق خواهم شد. این افراد فولادی نبودند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *