«زک افرون» بازیگر تقریباً سرشناس دنیای هالیوود که از همه بیشتر به خاطر ظاهر جذاب و زیبایش مشهور است، این روزها تصمیم گرفته نقش جدیدی را امتحان کند. نقشی که به نظر می‌رسد نسبت به نقش‌های قبلی و کمدی او ظاهر متفاوتی دارد. این بازیگر با سریال «دبیرستان موزیکال» معروف شد و سال‌های بعد از آن هم در فیلم‌های کمدی متفاوتی ظاهر شده است. پس از اکران جدید ترین فیلمش ریبوت «Baywatch» او بلافاصله قراردادی برای نقش جدیدی امضاء کرده است که در نقش یکی از بدنام ترین قاتلین زنجیره‌ای دنیا است که ده‌ها نفر را به قتل رسانده و یک زندگی عادی نیز دارد.

این فیلم که درباره قاتل حرفه‌ای تد باندی است، با نام «Extremely wicked, Shockingly Evil Vile» مهمان پرده‌های سینما خواهد بود که کارگردانی آن را «جوبر لینگر» نامزد جایزه اسکار در زمینه مستند با فیلم «بهشت گمشده 3: دوزخ» بوده است.

این فیلم از زبان «الیزابت کلوپفر» دوست دختر تد باندی روایت می‌شود که سعی کرده بود او را اصلاح کند، اما بعدها در دستگیری او شریک شد. اکران این فیلم سال 2018 خواهد بود و نویسندگی آن را مایکل وروی برعهده خواهد داشت. تاکنون فیلم‌های زیادی به بررسی جنایت‌های او پرداخته است و آن را موضوع کار خود قرار داده است. شوک‌آورترین خبر انتخاب زک افران این بازیگر جذاب و عاشق پیشه داستان‌های کمدی برای اجرای این نقش است. احتمالاً دلیل این انتخاب زندگی عادی باندی قبل از دستگیری به عنوان یک آدم سالم، خوش قیافه و نرمال بوده است. اما برای زک افران قبول این نقش ریسک بزرگی خواهد بود. زیرا اگر بتواند نقشش را به خوبی بازی کند و زوایای بیشتری از استعدادش را آشکار کند از زیر یوغ یک بازیگر تک ژانری بیرون خواهد آمد.

او در حال حاضر روی پروژه موزیکال جدید «بزرگ ترین شومن» با هیو جکمن کار می‌کند. کارگردانی این فیلم را نیکولاس چارتیه و آرا کشیشیان از طریق کمپانی وولتج برعهده خواهند داشت. فیلمنامه تد باندی توانست جایزه Nicholl Fellowship را از آن خود کند و در لیست سیاه فیلمنامه‌های ساخته نشده سال  2012 جای گیرد.

احتمالا این فیلم از استقبال خوبی برای دنبال کنندگان پرونده‌های جنایی برخوردار خواهد شد. زیرا تد باندی یکی از مهم‌ترین پرونده‌های قتل اخیر است. ازسوی دیگر زک افران نیز در میان کم‌سن‌وسال‌ترها جایگاه خوبی دارد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. بقیه کسانی که اهل دیدن فیلم هستند شاید مشتاق باشند فیلم‌های جدی‌تری از او ببینند.

30نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *