خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: در رئال مادرید خوشحالم؛ هنوز چیزی فتح نکرده ایم

زیدان: در رئال مادرید خوشحالم؛ هنوز چیزی فتح نکرده ایم

0

رئال مادرید موفق شد در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳-۰ و هت‌تریک کریستیانو رونالدو از سد اتلتیکو مادرید عبور کند. زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

مطمئن نیستم که از وقتی هدایت تیم را به عهده گرفته ام، عملکردی بهتر از این داشته ایم یا نه. نمایش فوق العاده ای داشتیم و به هیچ وجه به ثمر رساندن ۳ گل در این مسابقه راحت نبود. نیم ساعت اول بازی عالی بود و فرصت های زیادی برای رسیدن به گل دوم داشتیم، اما تا پایان نیمه اول موفق به انجام این کار نشدیم. از عملکرد خود و سه گلی که به ثمر رساندیم بسیار راضی هستیم، بالاتر از آن اینجا در خانه دروازه مان را بسته نگه داشتیم. این عملکرد فوق العاده ای بود و احتمالاً بهترین عملکرمان تا به اینجا بوده است.

امروز ما حق داریم که خوشحال باشیم و از نحوه عملکرد خود لذت ببریم. هنوز هم در لالیگا و هم در اروپا راه زیادی باقی مانده است. هنوز چیزی فتح نکرده ایم. فکر نمی کنم که بتوانید بگویید ما در حالت سرخوشی هستیم. امشب از این نتیجه لذت خواهیم برد و بعد از آن استراحت خواهیم کرد. از فردا تمرکز خود را به بازی مهم روز شنبه معطوف خواهیم کرد.

دیدار برگشت:

سیمئونه حق دارد، هنوز دیدار برگشتی باقی مانده است. امشب بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم، به خوبی برای این مسابقه آماده شده بودیم و از نقاط قوت خود و حریف آگاه بودیم. قطعاً می توانید بگویید که امشب تیم بهتر بودیم. نتیجه ۳-۰ بازتاب دهنده عملکرد خوب ما بود. با اینحال، هنوز دیدار برگشت باقی مانده و ما باید سخت کار کرده و بجنگیم و مطمئنیم که در زمین آنها متحمل سختی خواهیم شد. در فوتبال بازی آسانی وجود ندارد. می دانیم که باید به همین اندازه خوب عمل کنیم و عملکردی بی نقص داشته باشیم تا صعود کنیم.

سطح عملکرد رونالدو:

نمی دانم آیا همه اینها به خاطر استراحت بیشتر او در این فصل است یا نه. او گلزنی می کند و منحصر به فرد است. برای او مهم است که هر از چندگاهی استراحت کند و این را می داند. خوشحالم چون هر زمان بازیکنی از میدان خارج می شود و دیگری جای او را می گیرد، عملکرد فوق العاده ای ارائه می کند و این چشمگیر است. دقیقا می دانیم که چطور باید بازی کنیم. امروز ایسکو در ترکیب اصلی قرار داشت، بین خطوط حرکت می کرد و شگفت انگیز کار کرد. سپس وقتی لوکاس و مارکو را به میدان فرستادیم، آنها تعادل بیشتری در کار های دفاعی بخشیدند و از کناره ها بیشتر حرکت کردیم. از همه بازیکنانم راضی هستم.

آینده:

در مادرید خوشحالم. هر روز از کاری که با بازیکنانم انجام می دهم لذت می برم. بااینحال، هنوز عنوانی فتح نکرده ایم و باید مثل همیشه عمل کنیم. خوشحالم که امشب عملکرد فوق العاده ای ارائه کرده ایم. ثبت ۳ گل مقابل چنین حرفی سرسختی آسان نیست اما باید همینطور ادامه دهیم.

وقتی بازیکنانم گلزنی می کنند چیزی درون خود نگه نمی دارم. این چیز متفاوتی است، یک حس منحصر به فرد، همه چیز به یکباره فوران می کند و چیزی را پنهان نمی کنم. این کار انرژی زیادی از شما می گیرد و وقتی به گل می رسیم به اندازه بازیکنانم خوشحال می شوم. در حال لذت بردن از تجربه ای باورنکردنی هستم. از کار روزمره خود و هرچیزی که اینجا تجربه می کنم بسیار خوشحالم.

چه چیزی در مورد این تیم برجسته تر است؟

سبک بازی. اینجا بازیکنان بسیار خوبی داریم و اگر صبور باشیم می توانیم به هر تیمی آسیب برسانیم. در نیم ساعت نخست این مسابقه با سرعت فوق العاده ای بازی کردیم، جدی بودیم و تکنیک زیادی داشتیم. به دنبال آن ۵ تا ۱۰ دقیقه کمی سخت داشتیم. در نیمه دوم هم بسیار موثر عمل کردیم و بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم.

ناچو:

او بازیکنی است که می تواند در تمام پست های خط دفاعی بازی کند و به یک اندازه درخشان باشد. چشمگیرترین نکته در مورد او این است که همیشه تمرکز دارد. برای او، همه توپ ها حیاتی ترین هستند. او کیفیت و تمرکز فوق العاده ای دارد.

ترکیب:

از وقتی که من هدایت تیم را به عهده گرفته ام، همه بازیکنان برایم مهم بوده اند. وقتی یکی بیرون می آید و دیگری جای او را می گیرد، چیزی تغییر نمی کند و من به اندازه کافی خوش شانس هستم که بازیکنانی در این سطح دارم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *