خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: عملکردمان تقریباً بی نقص بود؛ این تیم از پیروزی خسته نمی شود

زیدان: عملکردمان تقریباً بی نقص بود؛ این تیم از پیروزی خسته نمی شود

0

مربی ۴۵ ساله فرانسوی که از زمان روی کار آمدن در رئال مادرید ۶ عنوان قهرمانی به دست آورده، در پایان بازی گفت:

می دانیم که استعداد های زیادی داریم و با سخت کوشی می توانیم به چیز های بزرگی دست پیدا کنیم. ما بسیار تشنه هستیم، و همیشه بیشتر می خواهیم. عملکردمان تقریباً بی نقص بود. نیمه اول فوق العاده بود و سپس کمی در پایان نیمه دوم به مشکل خوردیم. شخصیت و عطش زیادی از خود نشان دادیم. جشن های فوق العاده ای در رختکن برپا شد، این طبیعی است، ما هرگز از پیروزی خسته نمی شویم. ما چیز هایی را کنترل کردیم که حریف در آن زمینه ها بسیار قدرتمند است؛ مثل توپ های دوم و بلند. آنها را پرس کردیم و اجازه بازی ندادیم. تعهد کلی تیم نیز بسیار مهم است.

می دانیم که هر بازی سخت تر خواهد بود و در طول فصل مقابل حریفان بسیار خوبی قرار خواهیم گرفت. اولین آنها یکشنبه است. می خواهیم تمام توانمان را به کار بگیریم و بهتر و بهتر کار کنیم. امروز قابل مقایسه با بازی های پیش فصل نبودیم و از ابتدا تا انتهای بازی فرم خود را حفظ کردیم.
دقایق پایانی:

نمی توانید به مدت ۹۰ دقیقه در یک سطح بازی کنید، این زیبایی فوتبال است. برخی لحظات سخت هم داشتیم اما بازی را کنترل کردیم. مقابل تیمی قرار گرفته بودیم که می دانست چطور بازی کند و چطور مشکل ساز شود. می خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم و حداکثر استفاده را از آن داشته باشیم. فصل بسیار طولانی است و امسال پیچیده تر خواهد بود اما می خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم.
مقدونیه:

استقبال بسیار خوبی از ما شد و هواداران رئال مادرید در ورزشگاه زیاد بودند. می خواهیم از تمام هوادارانی که عاشق رئال مادرید هستند تشکر کنیم.
ایسکو و شایستگی تمدید قرارداد:

بله، حقیقت همین است. با گلی که به ثمر رساند، با سبک بازی که تنها خودش دارد… تنها بهتر و بهتر می شود.
نیمکت نشینی رونالدو:

نه، برنامه ریزی شده بود. او تنها ۳ روز قبل به تمرینات اضافه شده بود اما حضورش در کنار تیم اهمیت داشت. نکته خوب این است که حس خوبی دارد و از حالا به فکر بازی یکشنبه است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *