ساخت یک سریال جنایی جدید توسط خالقان سریال The OA برای شبکه FX

خالقان سریال The OA برای شبکه FX یک سریال جنایی جدید به نام Retreat خواهند ساخت.

زال باتمانقلیچ و بریت مارلینگ، خالقان سریال کنسل‌شده‌ی The OA هستند. این دو چهره که سابقه‌ همکاری طولانی دارند، با همکاری یکدیگر سریال Retreat را خواهند ساخت، سریالی که همچون The OA یک سریال درام راز‌آلود است و از شبکه FX پخش خواهد شد. سریال Retreat درباره کارآگاهی آماتور است که باید در یک دروهمی، پرونده‌ی قتلی را حل کند. این کارآگاه جوان و مونث داربی هارت نام دارد، او به همراه یازده نفر دیگر به مهمانیِ یک میلیاردر در مکانی چشم‌نواز و دور از شهر دعوت می‌شود. ناگهان اما جنازه یکی از مهمان‌ها پیدا می‌شود و حال داربی باید ثابت کند مهمان مذکور کشته شده است و هرچه زودتر قاتل را دستگیر کند.

خالقان سریال The OA نشسته بر صندلی با میکروفون

نگارش سریال Retrat برعهده زال باتمانقلیچ و بریت مارلینگ است، ایشان در کارگردانی سریال مذکور نیز دست خواهند داشت. بریت مارلینگ یکی از نقش‌های اصلی را بازی خواهد کرد، او در The OA نیز یکی از نقش‌های اصلی را جلوی دوربین برده بود. باتمانقلیچ و مارلینگ درکنار آندره‌آ اسپرلینگ تهیه سریال Retreat را نیز برعهده دارند.

جینا بلیان، مسئول آثار اورجینال شبکه FX درباره همکاری با زال باتمانقلیچ و بریت مارلینگ گفت: «بریت مارلینگ و زال باتمانقلیچ داستانی تعلیق‌زا به‌دست داده‌اند که با یک شخصیت برجسته‌‌ی جدیدِ متعلق به زمان حال، ژانر کلاسیکِ رازآلود را روزآمد می‌کند. از اینکه بریت و زال و سایر اعضای تیم خلاق‌شان این مجموعه را با چشم‌انداز و وسواس منحصر‌به‌فرد خود تولید خواهند کرد، هیجان‌زده‌ایم.»

لوگو شبکه FX

سریال Retreat اولین سریال زال باتمانقلیچ و بریت مارلینگ پس از The OA محسوب می‌شود، سریال The OA پس از دو فصل توسط نتفلیکس لغو شد. این سریال که استقبال بینندگان و منتقدان را به همراه داشت، قرار بود در پنج فصل ساخته شود. درصد امتیازات سریال The OA در سایت راتن‌تومیتوز عدد قابل‌توجه ۸۴ را نشان می‌داد.

به این ترتیب، سریال Retreat به فهرست دیگر سریال‌های شبکه FX اضافه می‌شود، سریال‌هایی مانند Reservation Dogs و Atlanta و Better Things و Dave و Mayans و Snowfall و What We Do in the Shadows و Platform. انتظار می‌رود سریال Retreat ازطریق برنامه FX on Hulu روی سرویس استریم هولو نیز قرار بگیرد. آیا شما از بینندگان سریال The OA بودید؟ نظر شما راجع به این سریال چیست؟
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *