سازندگان Normal People با یک اقتباس تلویزیونی جدید برای Hulu بازمی‌گردند

شبکه‌ی هولو که به تازگی با اقتباس از رمان «انسان‌های معمولی» به نویسندگی «سالی رونی» به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده، سفارش ساخت از «گفتگو با دوستان» (Conversations With Friends) یک درام ۱۲ اپیزودی دیگر می‌سازد.

رمان «گفتگو با دوستان» در سال ۲۰۱۷ منتشر شده و داستانی در مورد دو دانشجوی دختر روایت می‌کند که وارد رابطه‌ی جنسی پیچیده‌ای با یک زوج بزرگسال‌تر از خودشان می‌شوند. «بیتریس اسپرینگ‌بورن» نائب رئیس محتوای هولو می‌گوید: «سالی رونی به زیبایی و به درستی روابط پیچیده‌ی داستان‌هایش را بازگو کرد. پس از آنکه این داستان با سریال «انسان‌های معمولی» به تصویر کشیده شد و با واکنش‌های مثبت بسیاری مواجه شد، ما مفتخریم که همین کار را با «گفتگو با دوستان» انجام دهیم. از ادامه‌ی همکاری رؤیایی با سالی، المنت پیکچرز و بی‌بی‌سی هیجان‌زده‌ایم.»

«گفتگو با دوستان» در ادامه‌ی اقتباس‌های تلویزیونی هولو از آثار ادبی ساخته می‌شود که شامل «سرگذشت ندیمه» و «آتش‌های کوچک در هر سو» می‌شد. سریال جدید توسط «لنی ایبراهامسن» و «آلیس برچ» کارگردانی خواهد شد که پیش‌تر در «انسان‌های معمولی» با هولو همکاری کرده بودند.

سریال «انسان‌های معمولی» در ماه آوریل عرضه شد و متنقدین آن را یک داستان رومنس حماسی با «صمیمیتی نفس‌گیر» توصیف کردند. این عنوان از مجموع ۷۳ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۹ درصد دریافت کرد.

«پل مسکال» و «دیزی ادگار جونز» ستارگان این سریال قرار است در دو اپیزود ویژه که جمعه ۲۶ ژوئن از شبکه‌ی RTÉ ایرلند روی ایر می‌رود حاضر شوند. مسکال به تازگی در مصاحبه با ورایتی لحظه‌ای که نقش «کانل» را در «انسان‌های معمولی» به دست آورده مرور می‌کند: «به خیابان دویدم. پنج دقیقه وقت داشتم، شروع کردم به فریاد زدن، با والدینم تماس گرفتن و آن‌ها هم شروع کردند به فریاد زدن، به اتاق [کارگاه بازیگری در لندن] بازگشتم. یک کارگاه آموزشی یک هفته‌ای بود بنابراین با دیگر بازیگران آشنایی نداشتم – و به خود می‌لرزیدم. می‌پرسیدند: «چه اتفاقی افتاده؟» جواب دادم: «به خاطر این نقش مهم است!»»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *