سال انتشار انیمیشن Super Mario Bros

ماه بهمن سال گذشته بود که کمپانی نینتندو و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت، سازنده انیمیشن Despicable Me (من نفرت انگیز) و انیمیشن Minions (مینیون ها)، از همکاری خود برای ساخت یک انیمیشن سینمایی بر اساس مجموعه سوپر ماریو بروس (Super Mario Bros) خبر دادند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سال انتشار انیمیشن Super Mario Bros مشخص و اعلام شده است. طبق گزارش مالی جدید نینتندو، این انیمیشن سینمایی که با همکاری استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت و کمپانی یونیورسال پیکچرز در دست ساخت است، قرار است در طول سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما در حال حاضر تاریخ دقیق‌تری از زمان اکران آن اعلام نشده است.

یونیورسال و نینتندو بخش تامین مالی این پروژه را بر عهده دارند و یونیورسال وظیفه نمایش انیمیشن Super Mario Bros را در سینماهای سراسر جهان بر عهده خواهد داشت. با این حال، جزئیات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و در حال حاضر می‌دانیم که شیگرو میاموتو، خالق این مجموعه نیز در ساخت انیمیشن سینمایی آن با ایلومینیشن و یونیورسال همکاری خواهد کرد. در حال حاضر ایلومینیشن و یونیورسال دو انیمیشن بدون نام را برای سال ۲۰۲۲ را نظر گرفته‌اند که یک انیمیشن در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) و انیمیشن دوم در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آذر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲)، انیمیشن بعدی ایلومینیشن است که برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.

ایلومینیشن در سال ۲۰۲۰ نیز دو انیمیشن Minions 2 (مینیون‌ها ۲) و انیمیشن Sing 2 (آواز بخوان ۲) را دارد که این دو انیمیشن به ترتیب برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) و ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند. این استودیو یک انیمیشن بدون نام دیگر نیز برای اکران در تابستان سال ۲۰۲۱ و یک انیمیشن دیگر برای اکران در تابستان سال ۲۰۲۳ را در نظر گرفته است. انیمیشن Super Mario Bros تنها همکاری یونیورسال و نینتندو نخواهد بود و این دو کمپانی در حال همکاری برای احداث پارک تفریحی Super Nintendo World (سوپر نینتندو ورلد) هستند که این پارک تفریحی قرار است پیش از آغاز المپیک تابستانی سال ۲۰۲۰ که در توکیو برگزار می‌شود، بازگشایی شود.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *