سریال جنجالی Euphoria شبکه HBO به زودی منتشر می‌شود

شبکه اچ‌بی‌او که به تازگی پخش فصل هشتم و آخر سریال محبوب «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones) را به پایان رسانده این بار با سریالی جنجالی‌تر به خانه‌ها می‌آید. این شبکه با سریال «سرخوشی» (Euphoria) که از سریالی اسرائیلی به همین نام الهام گرفته شده مرزهای سریال‌های تلویزیونی را جا به جا می‌کند. این جا به جایی به حدی است که برخی از خانواده‌ها از کمپانی ای‌تی‌اندتی درخواست منع پخش این سریال را دارند. «سم لوینسون» پسر کارگردان معروف هالیوود، «بری لوینسون» سازندگی این سریال را بر عهده دارد.

سریال «سرخوشی» یا «نشئگی» داستان تعدادی دانش‌آموز دبیرستانی را در راه کشف مفاهیم مثل مواد مخدر، روابط جنسی، یافتن هویت، آسیب‌های اجتماعی؛ عشق، دوستی و شبکه‌های اجتماعی بازگو می‌کند. این سریال به دلیل صحنه‌های زیاد با مخالفت‌های بسیاری رو به رو شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر در یکی از قسمت‌های این سریال بالغ بر ۳۰ بار آلت تناسلی نمایش داده شده و در قسمت اول یکی از شخصیت‌ها به یک دختر ۱۷ ساله ترنس تجاوز می‌کند. شخصیت اصلی داستان نیز اوردوز می‌کند. در حقیقت صحنه‌های نمایشی آن چنان آزار دهنده است که «برایان بردلی» رپر ۲۲ ساله که در قسمت اول حضور داشت استعفا داد. رئیس انجمن خانواده‌های تلویزیون، «تیم وینتر» در بیانیه‌ای اخطار داد: «شبکه اچ‌بی‌او با سریال جدیدش، «سرخوشی» به صورت آشکار و عمدی به تبلیغ محتوی بزرگسالان از جمله روابط جنسی، خشونت، بی حرمتی و مصرف مواد مخدر در جامعه نوجوانان و کودکان پرداخته است.»

مدیر برنامه‌ریزی شبکه اچ‌بی‌او، «کسی بلویز» نیز پیشتر اعلام کرده بود که «سرخوشی» برای همه مخاطبین نیست. این به این معنی است که هدف سریال تبلیغ منفی علیه تمام این اتفاقات است. او با حمایت از تم تاریک سریال لوینسون گفت برخی از صحنه‌ها از زندگی او الهام گرفته شده‌اند: «ممکن است پخش این سریال عبور از مرزها باشد اما کسانی این شرایط را تجربه کرده‌اند.»

شبکه اچ‌بی‌او نهایتاً مجبور به حذف دو صحنه شد، یک صحنه از تولد یک کودک از نزدیک و صحنه‌ای با حضور یک دوجین پسر برهنه. از بازیگران این سریال می‌توان به «زندایا»، «ماد آپاتو»، «هانتر شافر»، «جیکوب الوردی»، «آلجی اسمیث» اشاره کرد. «دریک» و «فیوچر» نیز تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند.

سریال «سرخوشی» در تاریخ ۱۶ ژوئن پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *