سریال Manifest شبکه NBC: ﻃﻮﻻﻧﯽترین پرواز دنیا!

در پاییز سال جاری شاهد شروع پخش فصل جدید چندین سریال پرطرفدار و به شدت مورد انتظار خواهیم بود، اما پاییز فقط قرار نیست به فصل تازه سریال های مشهور سال قبل مثل walking Dead یا نمایش های ابرقهرمانی شبکه The CW تعلق داشته باشد، بلکه سریال های تازه ای هم روی آنتن خواهند رفت؛ یکی از این مجموعه های تلویزیونی به شدت مورد انتظار Manifest است که شبکه NBC از ماه سپتامبر پخش آن را آغاز می کند.

ما تاکنون تنها شاهد انتشار یک تریلر اولین نگاه (First Look Trailer) و همچنین تعدادی تصویر از سریال Manifest بوده ایم، اما حالا به لطف EW در حالی که فاصله چندان زیادی تا شروع همایش بین المللی کامیک-کان نداریم، می توانیم اولین نگاه خودمان را به این سریال داشته باشیم؛ البته این نگاه از طریق یک تصویر تازه منتشر شده است، ولی اواسط بهار زمانی که تریلر رسمی Manifest منتشر شد نگاهی تقریبا دقیقی به این سریال و ستارگان آن داشتیم.

شبکه NBC برای پاییز امسال سریال های جالبی را روی آنتن می برد؛ سریال درام Manifest که خیلی داستان جالبی دارد، سریال پزشکی New Amsterdam، مجموعه کمدی I Feel Bad، دیگر نمایش کمدی Abby’s، سپس The Enemy Within و همچنین The Village. اما فعلا تنها با Manifest کار داریم؛ وقایع این سریال در سال ۲۰۱۳ آغاز می شود، ما خانواده استون را همراهی می کنیم که برای یک سفر عازم پرواز ۸۲۸ می شوند، اما در آسمان مدت زمان زیادی طول نمی کشد که ناپدید می گردند، و امروز در سال ۲۰۱۸ دوباره نمایان می شوند، اما جالبی قضیه این است که هیچکدام از مسافرین و خدمه این هواپیما اصلا متوجه گذر پنج ساله زمان نشده اند!! اینجاست که قضیه تماشایی می شوند و سوال “یعنی چه اتفاقی افتاده؟” به میان می آید.

از ستارگان اصلی این سریال می توانیم به ﺟﺎﺵ ﺩﺍﻻﺱ (سریال روزی روزگاری، فیلم ثور) در نقش بن استون، ﺟِﯽ. ﺁﺭ. ﺭﺍﻣﯿﺮﺯ (سریال جسیکا جونر) در نقش جرد ویلیامز، ﻟﻮﻧﺎ ﺑﻠﯿﺰ ﺑﻮﯾﺪ (Fresh Off the Boat) در نقش اُلایو استون، ﻣﻠﯿﺴﺎ ﺭﺍﮐﺴﺒﺮﻕ (ﻓﺮﺍﺗﺮ ﺍﺯ ﭘﯿﺸﺘﺎﺯﺍﻥ ﻓﻀﺎ) در نقش مایکلا استون، ﺁﺗﻨﺎ ﮐﺎﺭﮐﺎﻧﯿﺲ (اَره) در نقش گریس استون و ﭘﺮﻭﯾﻦ ﮐﺎﺭ (زندگی عزیز) اشاره کنیم. Manifest توسط Matthew Fernandez و ﺟﻒ ﺭﯾﮏ (سریال دیو و دلبر، مردم فردا) خلق شده و پخش آن قرار است از ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (مصادف با دوشنبه ۲ مهر ۹۷) آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *