سریال The Society برای فصل دوم تمدید شد

ماه اردیبهشت امسال بود که فصل اول سریال The Society (جامعه) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و با اینکه نقدهای متوسط و مثبتی را دریافت کرده بود، اما به نظر می‌رسد این سریال توانسته نظر کاربران شبکه نتفلیکس را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Society برای فصل دوم تمدید شده است. پس از حدود دو ماه انتظار سرانجام شبکه Netflix با انتشار ویدیویی با حضور بازیگران سریال، از تمدید این مجموعه پس از فصل دوم خبر داد. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال The Society قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید این اثر از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. این سریال به‌عنوان نسخه مدرن شده و امروزی رمان Lord of the Flies (ارباب مگس‌ها) توصیف شده است.

سریال The Society داستان گروهی از نوجوانان شهر نیو انگلند را دنبال می‌کند که قصد دارند تا از بالاشهر و محله افراد ثروتمند بازدید کنند، اما پس از بازگشت به شهر خود هیچ ردی از والدین آن‌ها نیست. این نوجوانان آزادی زیادی برای سرگرم شدن و انجام هرکاری پیدا می‌کنند، اما خطر در کمین آن‌ها است. زمانی که آن‌ها کشف می‌کنند چه اتفاقی رخ داده و اینکه چگونه به خانه بازگردند، باید با یکدیگر متحد شوند تا زنده از این محل خارج شوند و به خانه خود بازگردند.کریستوفر کایسر که وظیفه ساخت فصل اول سریال The Society را بر عهده داشت، برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهد گشت. همچنین او به‌همراه مارک وب به‌عنوان تهیه کننده نیز در این سریال حضور دارد.

کاترین نیوتون، گیدیون آدلون، شان بردی، الکس فیتزالون، ریچل کلر، ناتاشا لیو بوردیزو، اولیویا دژان، کریستین فروسث، خوزه جولیان، الکساندر مک نیکول، گریس ویکتوریا کاکس، ژاک کالیمان و توبی والاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Society حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Deadline

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *