سریال The Tick برای فصل دوم تمدید شد

سریال The Tick رسما توسط آمازون برای فصل دوم تمدید شد و احتمالا 2019 این فصل جدید منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی اعلام کرده که شبکه آمازون به‌تازگی و در روز چهارشنبه یکی از مجموعه‌های جدید و محبوب کمدی و ابرقهرمانی خود یعنی سریال The Tick (تیک) را برای فصل دوم تمدید کرده است. این شبکه استریم بسیار بزرگ و محبوب، در روز چهارشنبه علاوه بر اینکه خبر تمدید شدن سریال تیک را تایید کرد، همچنین عنوان کرد که فصل دوم آن هم ۱۰ قسمت خواهد داشت که مراحل تولید آن در سال ۲۰۱۸ آغاز شده و به احتمال خیلی زیاد قرار است در سال ۲۰۱۹ به روی آنتن‌های این شبکه برود.

این سریال ابرقهرمانی توسط بن ادلاند که یک هنرمند و نویسنده دنیای کتاب‌های کامیک هم هست، ساخته شده است. بن ادلاند کسی بود که در ابتدا تنها مغز متفکر ساخت و طراحی خود کتاب شخصیت تیک بود و او بود که اولین بار کتاب‌هایی با محوریت این شخصیت حشره-مانند را منتشر کرد. هنرمندانی مانند پیتر سرافیناویچ در نقش شخصیت اصلی و ابرقهرمانی که شهر را از خطرات نجات می‌دهد و گریفین نیومن در نقش دوست و همکار تیک، به نام آرتور از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال کمدی و ابرقهرمانی حضور دارند و به هنرنمایی می‌پردازند.

بن ادلاند که علاوه بر سازندگی، نقش تهیه‌کننده اجرایی را هم در این مجموعه بر عهده دارد، در یک کنفرانس مطبوعاتی خطاب به گزارشگران حاضر، اینگونه درباره سریال خود سخن گفت:

من واقعا خوشحال و هیجان‌زده‌ام که شبکه آمازون تصمیم گرفت که این رابطه و همکاری مفید را با عوامل تولید این سریال ادامه دهد که قطعا در آینده فایده خیلی بیشتری برای همگی خواهد داشت. به واسطه تمدید این مجموعه، این بازیگران بااستعداد و فوق‌العاده باز هم می‌توانند در کنار یکدیگر حضور داشته باشند و فعالیت کنند. حال این فرصت نصیب ما شده که افسانه‌های موجود در این مجموعه را بیشتر ادامه دهیم و آنها را گسترده‌تر، عمیق‌تر، بلندتر و بهتر کنیم. من خیلی خوشحالم که این فرصت فراهم شده تا ما بتوانیم شخصیت‌های بیشتری به لیست اضافه کنیم و شاهد حضور بازیگران بهتر و بااستعدادتری در تیم خود باشیم.

بر اساس گفته‌های شبکه آمازون، به نظر می‌رسد که خود شخصیت تیک هم خطاب به طرفداران خود بیانیه‌ای را اعلام کرده است که به این شرح است:

شما هم آن را حس می‌کنید، نه؟ دست گرم سرنوشت مدام شما را به سمت جلو هل می‌دهد و هل می‌دهد. به نظر می‌رسد که سرنوشت روی غلتک افتاده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نیمه دوم فصل اول سریال تیک در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند ۱۳۹۶) به روی آنتن شبکه آمازون خواهد رفت. بر اساس گفته‌های مطبوعات این شبکه، فصل دوم این مجموعه هم در سال ۲۰۱۹ پخش خود را آغاز خواهد کرد.

تانی کال

برگرفته از EW

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *