شایعات جدیدی درباره فیلمنامه «Guardians of The Galaxy Vol 3»

پس از اعلام تصمیم نهایی کمپانی دیزنی مبنی بر استخدام نکردن دوباره «جیمز گان» برای کارگردانی فیلم «Guardians of The Galaxy Vol 3» حال شایعاتی مبنی بر تصمیم این کمپانی برای تعویض فیلمنامه نوشته «گان» به گوش می‌رسد. کمپانی دیزنی هنوز پاسخی به این شایعات نداده اما «کریستوفر مارک» از اُمگا آندرگراوند باور دارد که دیزنی تصمیم نهایی را درباره تعویض فیلمنامه گرفته است. «مارک» در توئیتر خود توئیتی در این رابطه منتشر کرد:

به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی فیلمنامه «Guardians of The Galaxy Vol 3» نوشته «جیمز گان» را رد کرده. من انتظار این را به عنوان گام بعدی پس از اخراج «گان» داشتم. ئر صورت واقعیت ای ماجرا فیلم «Guardians of The Galaxy Vol 3» با تاخیر بسیاری همراه خواهد بود.

کمپانی مارول پیشتر بارها پس از جدایی از کارگردانان از فیلمنامه‌های آن‌ها استفاده کرده بود اما این مورد کمی با دفعات پیش متفاوت است. «مارک» در این رابطه گفت:

زمانی که «ادگار رایت» فیلم «ANT-MAN» را ترک کرد، در غالب اخراج نبود و کمپانی دیزنی بیانیه‌ای مبنی بر قطع تمام روابط با او منتشر نکرد. به همین خاطر آن‌ها بخشی از نوشته‌های او را در فیلم استفاده کردند. با اینکه خبر تعویض فیلمنامه تنها شایعه است به نظر بسیار منطقی می‌رسد زیرا با این کار کمپانی دیزنی تمام روابط خود را به طور کامل با «گان» قطع می‌کند و اینگونه «گان» هیچ دخالتی در فیلم نخواهد داشت. شروع از نو برای کارگردان جدیدی که به جای «گان» استخدام می‌شود هم بسیار مطلوب‌تر است زیرا در این صورت آنان می‌توانند آزادانه‌تر یلم را طبق سلیقه خود بسازند.

بازیگران فیلم «Guardians of The Galaxy Vol 3» پس از اخراج «گان» با انتشار بیانیه‌ای از او حمایت کردند. «کریس پرت»، «زوئی سالدانا»، «دیو باتیستوتا»، «پوم کلمنتیف»، «شان گان»، «کارن گیلان»، «وین دیزل»، «مایکل روکر» و «بردلی کوپر» این بیانیه را امضا کردند.

ما از اینکه خبر ناگهانی اخراج «جیمز گان» را شنیدیم بسیار شوکه شدیم و هفته گذشته را در انتضار شروع مذاکرات دوباره با او بوده‌ایم. در این مدت حمایت طرفداران از «جیمز» این انگیزه را به ما داد تا ما نیز از او حمایت کنیم. در طمان استخدام هر یک از ما «جیمز» با دقت موضوع رستگاری و بخشش را برای ما توضیح داد و با اینکار در زندگی ما تاثیری عمیق گذاشت. ما معتقدیم که مسئله رستگاری در این فیلم از همیشه به واقعیت نزدیک‌تر است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *