شایعه حضور «جوردن پیل» در نقش تهیه‌کننده در بازسازی فیلم Candyman

«جردن پیل» که به خاطر حضورش در فیلم «Get Out» موفق به دریافت جایزه اسکار شد پس از این موفقیت کار خود را در ژانر ترسناک ادامه می‌دهد و شایعات حاکی از آن هست که او در حال مذاکره برای تهیه‌کنندگی بازسازی فیلم «Candyman 1992» اثر «برنارد رز» نوشته «کلایو بارکر» است. «پیل» در حال حاضر در حال فیلم‌برداری فیلم اجتماعی ترسناک جدیدش «Us» است اما به طور هم‌زمان در کار تهیه‌کنندگی چندین پروژه دیگر از جمله «Twilight Zone» از شبکه CBS و سریال ترسناک «Lovecraft Country» برای شبکه HBO است.

فیلم «Candyman» بر اساس داستان کوتاه «بارکر»، با نام «The Forbidden» از سری داستان‌های کتاب «Books of Blood» توسط «برنارد رز» ساخته شد که داستان «هلن لایل» با بازی «ویرجینیا مدسن» دانشجوی دکترای دانشگاه شیکاگو را بازگو می‌کند. «هلن» برای تزش در حال تحقیق بر روی افسانه شهری «Candyman» است بیش از حد به مسئله نزدیک می‌شود. «Candyman» مرد سیاه پوست پسر یک برده و یک هنرمند بود که توسط یکی از گروه‌های مافیای شهری مورد حمله واقع می‌شود؛ آن‌ها پس از قطع کردن دست او روی بدنش عسل می‌ریزند تا او توسط زنبورها کشته شود. «Candyman» از دنیای مردگان در قالب مردی که پوشیده از زنبور است و به جای یکی از دست‌هایش قلاب دارد برگشت و هرکس نامش را پنج بار در آینه می‌گفت می‌توانست او را احضار کند.

طبق گزارش بلادی دیسگاستینگ، «پیل» برای نقش تهیه‌کننده در حال مذاکره است و حتی ممکن است کارگردانی این پروژه را نیز خودش بر عهده بگیرد. البته به نظر می‌رسد که او بیشتر ترجیح می‌دهد که تمرکزش را بر فیلم‌های کم خرج واقع گرایانه مثل «Get Out» و «Us» بگذارد و تنها به عنوان تهیه‌کننده در فیلم‌های استودیویی مثل «Twilight Zone» و «Candyman» حضور داشته باشد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *