شبکه «TNT» سریال «Snowpiercer» را پخش خواهد کرد

در جدیدترین اخبار در مورد سریال «Snowpiercer» آمده است که شبکه «TNT» برای پخش این سریال مجوز گرفته و باید منتظر پخش این سریال از شبکه TNT باشیم. فصل اول این سریال در 10 قسمت می باشد.

«بونگ جون-هو» فیلمساز نام آشنای آسیائیست که تقریباً در این سال ها به واسطه ی فیلم های شاخصی که ساخته اسم و آوازه ای برای خود در سطح جهان دست و پا کرده است. فیلم جدید او یعنی «Okja» یکی از عناوین تحسین شده ی 2017 بود.، خبر امروز اما درباره ی فیلمیست که وی در سال 2013 کارگردانی نمود. اثری به نام «Snowpiercer» که در سبک آثار اکشن یک نوع انقلاب به حساب می آمد. اقتباسی از داستانی پساآخرالزمانی فرانسوی با نام «La Transperceneige» که هم اکنون نزدیک به یک سال است خبر ساخته شدن سریالش به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری «TvLine»، شبکه ی TNT جواز پخش این سریال را به دست آورده است. اثری که گفته می شود فصل اول آن ده اپیزود خواهد داشت از بازیگرانی چون «جنیفر کانلی» و «دیوید دیگز» بهره می برد. این سریال که اقتباسی از فیلم سینمایی خود خواهد بود داستان مردمی را روایت می کند که در آخرین پناهگاه بشریت یعنی یک قطار سریع السیر که توقفی ندارد گرد هم آمده اند و در کوپه های مختلف قطار اقشار مختلف مردم زندگی می کنند. مدیر برنامه ریزی های شبکه ی TNT که این خبر را تائید کرده در خصوص این پروژه چنین گفته است:

من خودم یکی از هواداران بونگ جون-هو هستم و افتخار آن را دارم که میزبان سریال Snowpiercer باشم. در این اثر قرار شده که شخصیت پردازی بیشتر و دقیق تری در مقایسه با فیلم سینمایی آن به مخاطب نشان دهیم. بنظرم ژانر علمی-تخیلی مناسب ترین الگو برای نشان دادن مشکلات بشری را به شما ارائه می دهد. مشکلات نژادی، سیاسی، زیست محیطی و … از جمله مواردی هستند که می توان به راحتی در قالب ژانر علمی تخیلی به آن تجسم بخشید. Snowpiercer سریالیست که تمام این مسائل را با درونمایه ای اکشن به مخاطب ارائه می کند.

 

فیلمنامه ی این سریال را «جاش فریدمن» خواهد نوشت که سابقه ی نویسندگی فیلم «Terminator: The Sarah Connor Chronicles» را در کارنامه ی خود دارد. کارگردانی سریال بر عهده ی «اسکات دریکسون» می باشد که او را بابت کارگردانی «Doctor Strange» به یاد دارند. باید منتظر ماند و دید، این سریال که هنوز تاریخ پخشش مشخص نشده چه چیزی برای مان به ارمغان خواهد آورد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *