شرط «کریس همسورث» برای ادامه بازی در نقش «Thor»

«کریس همسورث»، بازیگر نقش «Thor» احساس می کند که دیگر کارش با این نقش به سرانجام رسیده است. او نخستین بار با بازی در فیلمی که «کنث برانا» از شخصیت ثور ساخته بود به هالیوود معرفی شد و از آن موقع تابحال به شکل های مختلف در فیلم های ابرقهرمانانه ی مارول مقابل دوربین رفته است. این بازیگر مستعد استرالیایی تبار ساعت های زیادی را صرف آمادگی جسمانی برای بازی در نقش «خدای صاعقه» در سینما نموده است و آخرین نقش آفرینی او را در فیلم «Thor: Ragnarok» مشاهده کردیم. وقتی کارنامه ی هنری همسورث را می بینیم، او همیشه مشغول به ایفای نقش ثور نبوده است و فیلم های سینمایی ریز و درشتی هستند که او در آن ها بازی کرده است. پایگاه خبری «Digital Spy» در مصاحبه با این بازیگر به پاسخ های جالبی از سوی وی دست یافته است که خواندن شان خالی از لطف نیست:

قرارداد من با مارول بعد از Avengers 4 به پایان خواهد رسید و کسی نمی داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. آخرین باری که ثور را بازی کردم به گمانم توانستیم کمی شخصیت Thor را بازسازی کنیم و روحی تازه به کالبد خشک و سرد او بدمیم. ممکن است در آینده باز هم با من وارد مذاکره شوند که این شخصیت را به مقابل دوربین ببرم ولی تا زمانی که فیلمنامه ی خوبی برای ثور نوشته نشود از انجام چنین کاری امتناع خواهم کرد.

آینده ی فیلم های Thor تا حد زیادی وابسته به اتفاقاتی است که مارول می خواهد در نسخه ی چهارم «The Avengers» نشان شان دهد. همانطور که در اخبار گذشته ی مارول باخبر شدید، تهیه کننده ی اصلی فیلم های این شرکت یعنی «کوین فایگی» اعلام کرده بود که «انتقام جویان 4» پایانی بر یک دوره از فیلم های ابرقهرمانی خواهد بود و بعد از آن داستان های شان وارد فاز جدیدی می شوند. اینکه در فاز جدید مارول جایی برای شخصیت «Thor» باشد یا خیر هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و گفته های «همسورث» تا آن زمان در حد حرف باقی خواهند ماند و باید دید آینده چه چیزی برای او به ارمغان می آورد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *