روز گذشته طی خبری اعلام شد که قرار است یک ماد مخصوص با محوریت اضافه کردن نقشه بازی Red Dead Redemption به GTA V منتشر شود اما به نظر می‌رسد این موضوع چندان به مذاق شرکت Take-Two خوش نیامده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSO Gaming، این ماد قرار بود که نقشه بازی Red Dead Redemption را از نسخه Xbox 360 به نسخه PC بازی GTA V منتقل کند. اما Take-Two با برقراری تماسی تیم سازنده این ماد را مجبور به توقف ساخت پروژه کرده است.

مدیر این پروژه با تایید این موضوع گفته است که با وجود اینکه این خبر برای طرفداران نااُمیدکننده است اما آن‌ها بخاطر تماسی که دریافت کرده‌اند، از لحاظ قانونی دیگر نمی‌توانند ساخت این ماد را ادامه دهند و آنرا روی PC منتشر کنند.

به گفته او این پروژه اصلا به معنای قابل بازی بودن ویژگی‌های داستانی GTA V در نقشه Red Dead نبود، یعنی قرار نبود که شما بتوانید بخش داستانی را روی این نقشه تجربه کنید و یا برخی از عناصر داستانی Red Dead را نیز مشاهده کنید، بلکه صرفا این ماد خاصیت اضافه شدن یک نقشه به بازی و گشت و گذار در آنرا داشت، رویکردی مشابه با چندین ماد دیگر که برای بازی منتشر شده است؛ به همین دلیل آن‌ها نسبت به واکنش Take-Two متحیر شده‌اند.

لازم بذکر است که با شکایت Take-Two حتی تریلر مربوط به این ماد در شبکه یوتیوب نیز اکنون حذف شده است.

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *