خانه ورزش اخبار ورزش عبداللهی: بازیکنان درد و دل کردند

عبداللهی: بازیکنان درد و دل کردند

0

نصرالله عبداللهی درباره اعتصاب روز گذشته بازیکنان استقلال به خاطر مشکلات مالی، اظهارات برانکو ایوانکوویچ و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* ماجرای اعتصاب بازیکنان استقلال به کجا رسید؟

من حرف‌هایم را زده‌ام. اصلا این حرف‌ها نبوده است. نمی‌دانم چرا باید به همه جواب پس بدهیم.

* اگر اعتصابی نبوده، چطور همه رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند؟

هر کسی از خودش حرف در می‌آورد. قرار بود بازیکنان روز گذشته تمرین ریکاوری کرده و سپس راهی سونا و استخر شوند، اما فرصت خوبی ایجاد شد تا درد  و دل‌های‌شان را بگویند. آنها گفتند شب عید است و از باشگاه طلبکارند. از ما خواستند حرف‌های‌شان را به باشگاه منتقل کنیم.

* خوب است که تکذیب نمی‌کنید صحبت‌ها در مورد مشکلات مالی بوده است، چرا سایر افرادی که در باشگاه سمت دارند، تکذیب کرده بودند؟

مسئله همین بود و تکذیب هم ندارد. بازیکنان درد و دل کردند و حق‌شان است که به مطالبات‌شان برسند. با افتخاری هم صحبت کرده‌ام و کارها را انجام می‌دهند تا مطالبات پرداخت شود.

* برانکو ایوانکوویچ نسبت به بحث تبانی علی دایی با پرسپولیس توسط استقلالی‌ها واکنش نشان داده و گفته که برای استقلال متأسف است.

هیچ استقلالی که سمت رسمی داشته باشد، علیه پرسپولیس صحبت نکرده و نخواهد کرد. پرسپولیس رقیب ما بوده، اما رفیق ماست. همیشه به این تیم احترام می‌گذاریم. حرف‌ها همه‌اش شایعه است. پرسپولیسی‌ها مطمئن باشند که هیچ صحبتی از مسئولان استقلال علیه خودشان نخواهند شنید.

* منظور برانکو ادعای هواداران استقلال در صفحات مجازی است.

هواداران به یکدیگر ناسزا گفته و هر کاری می‌کنند.

* برانکو گفته که کاری به پنالتی مشکل‌دار استقلال ندارد. واکنش شما چیست؟

اصلا به این چیزها کاری ندارم و ما هیچ حرفی علیه پرسپولیس نمی‌زنیم. احتمالا از اظهارات برانکو هم برداشت دیگری شده، چرا که او آدم محترم و با تجربه‌ای است و از این حرف‌ها نمی‌زند. ظاهرا صحبت‌های او تحریف شده است.

* بحث سربازی بازیکنان جوان استقلال به کجا رسید؟

بازیکن سرباز ندرایم و همه دانشجو هستند. ما تا دو، سه سال دیگر بازیکن سرباز نداریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *