خانه ورزش اخبار ورزش عزت‌اللهی: مقابل کراسنودار دنبال ارتقا و اصلاح بازی بودم

عزت‌اللهی: مقابل کراسنودار دنبال ارتقا و اصلاح بازی بودم

0

به نقل از تسنیم، تیم آنژی در بازی هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه توانست تیم مدعی و قدرتمند کراسنودار را در خانه‌اش متوقف کند و با کسب یک امتیاز به ماخاچکالا بازگردد.

سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی که از دقیقه ۶۳ این بازی وارد میدان شده بود به سایت رسمی باشگاه آنژی گفت: کراسنودار تیم بسیار منسجم و یکی از تیم‌های رهبر در فوتبال روسیه و عضوی از لیگ اروپا است. ما بازی را خوب شروع کردیم و چند شانس نیز داشتیم، هر چند نتوانستیم از آنها استفاده لازم را ببریم. در ادامه تیم کراسنودار سعی در تسلیم کردن ما داشت اما با مقاومت آنژی مواجه شد. فشار روی دروازه حریف آوردیم و همه اعضای تیم آنژی از کسب این امتیار در کراسنودار خوشحال بودند.

ملی‌پوش ایرانی آنژی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که ورود او از نیمه‌دوم به این بازی پرتنش سخت نبود، خاطرنشان کرد: پس از قرار گرفتن در ترکیب تیم آنژی سعی در ارتقای و اصلاح بازی داشتم. به همین خاطر مشکلی برای من نبود زیرا این کار من است. خوشحالم که زحمات ما در پایان باعث کسب نتیجه خوبی شد. حالا ما باید خود را آماده بازی آینده برابر لوکوموتیو مسکو کنیم.

عزت‌اللهی درباره خواسته گریگوریان، سرمربی ارمنستانی تیم آنژی از او پیش از ورود به میدان گفت: او از من خواست تا بازی را آرام کنم و به حفظ توپ بپردازم.

تیم آنژی با کسب نتیجه تساوی بدون گل برابر کراسنودار  ۲۹ امتیازی شد و همچنان در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه جای دارد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *