خانه ورزش اخبار ورزش عزیزی‌خادم: تاریخ طراحی امروز را فراموش نخواهد کرد

عزیزی‌خادم: تاریخ طراحی امروز را فراموش نخواهد کرد

0

عزیزی‌خادم: تاریخ طراحی امروز را فراموش نخواهد کرد

شهاب‌الدین عزیزی خادم درباره اظهارات مهدی تاج که گفته بود برادر همسر وی پس از مجمع به روند رای‌گیری برای انتخاب عضو هیئت‌رئیسه اعتراض کرده بود عنوان کرد: در وهله اول باید از وزیر محترم ورزش و معاون ایشان تشکر کنم، همچنین از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. عرف بر این است که وقتی مجمع می‌خواهد به یک نفر رای دهد، آن فرد یا کاندیدا باید برنامه‌هایش را ارائه دهد که این اتفاق امروز رخ نداد.

وی با اشاره به اینکه تاج از اعتراض برادر همسرش پس از جلسه صحبت کرده، خاطرنشان کرد: روند جلسه به گونه‌ای پیش رفت که صدای همه بلند شد. علی کریمی با آن همه محبوبیت، امیرعابدینی و بسیاری از افراد دیگر که از بزرگان و مدیران این فوتبال هستند نسبت به روند موجود اعتراض کردند. آیا همه این افراد برادر همسر من هستند؟ بهتر است اتهام نزنید چرا که من یک برادر خانم دارم که آن هم در تهران نیست.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: با تهمت زدن و مغلطه‌کاری نمی‌توانید روی کارهای غیر عرفی که در مجمع رخ داد سرپوش بگذارید. در تمام مجامع حتی در کوچکترین شهرستان‌ها از طریق وایت‌برد آرا نمایش داده می‌شود، عرف بر این بوده و هست، حال چگونه در مجمع امروز این اتفاق نیفتاد؟

عزیزی‌خادم گفت: من بلافاصله پس از پایان مجمع مصاحبه کردم و گفتم «الخیر فی‌ ما وقع» و به رای مجمع احترام گذاشتم اما حرف‌هایی که زده می‌شود فرار رو به جلو است. زیبنده نیست که به هر قیمتی و با هر ترفند و مکر و حیله‌ای کار را پیش ببرید. نجات انسان‌ها در صداقت و درستی است اما می‌بینیم که می‌خواهند با مکر و حیله کارشان را پیش ببرند.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که رخ داد شائبه برانگیز بود. مجمع فدراسیون فوتبال می‌تواند هر تصمیمی بگیرد اما موضوع این است که روند برگزاری جلسه به گونه‌ای پیش رفت که همه چیز را زیر سوال برد. مردم همه چیز را می‌فهمند و می‌دانند چه اتفاقاتی رقم خورده است.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در دو سال اخیر به کانون بحران تبدیل شده است، عنوان کرد: هر کسی می‌تواند به عنوان یک شخص حقیقی سوالی را مطرح کند، این موضوع جرم نیست و شما (رئیس فدراسیون فوتبال) می‌توانید با رفتار، عملکرد و شفافیت‌تان پاسخ آن را بدهید اما نباید ظلم کنید که ظلم پایدار نیست. ایرادهای بسیاری بر مجمع امروز وارد است که همه بر آن واقف هستند.

عزیزی‌خادم افزود: بهتر است تاج مراقب صحبت کردنش باشد و تهمت ‌نزند. انسان باید آستانه تحملش را بالا ببرد و چارچوب‌ها و استانداردهای لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کند، نه اینکه شرایط را طوری رقم بزند که دوست و رفیقش رأی بیاورد.

وی اظهار داشت: تهمت، فشار، تهدید و افترا راه به جایی نخواهد برد و با این کارها فضای تنفرآمیزی در حال درست شدن در فوتبال است. اینکه به هر قیمتی کاری کنیم که دوست و رفیق‌مان به هیئت رئیسه راه پیدا کند و در این راه هر حربه‌ای را به کار ببریم درست نیست. این رفتارها به چهره فوتبال ایران خدشه وارد می‌کند. رئیس فدراسیون این مسائل را درست کند نه اینکه طوری زمینه‌چینی و برنامه‌ریزی کند که دوستش وارد هیئت رئیسه شود.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز تاسف مجدد از اتفاقات رخ داده در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به تسنیم گفت: کاری کردند که صدای همه در آمده است. امروز بدعت جدیدی گذاشته شد که در تاریخ برگزاری مجامع بی‌سابقه بوده است، آقای تاج! نمی‌توانی صدای عزیزی‌خادم را خاموش کنی، نمی‌توانی صدای کریمی و عابدینی را خاموش کنی و به جای این کارها باید آستانه تحمل خود را بالا ببری.

عزیزی‌خادم گفت: همه شاهد بودند که من اولین نفر بودم که پس از پایان مجمع از جلسه خارج شدم و به رای مجمع احترام گذاشتم و از آن تمکین کردم، اما دیدم صحبت‌هایی مطرح شده که زیبنده و شایسته رئیس فدراسیون فوتبال نیست. تاریخ، طراحی امروز برای حضور دوست‌تان در هیئت رئیسه را فراموش نخواهد کرد.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *