عنوان رسمی «جان ویک 3» اعلام شد

برخلاف تصور بسیاری از هواداران «جان ویک ۳» عنوان رسمی قست سوم فیلم نیست و با این نام خوانده نخواهد شد. «کیانو ریوز» ستاره فیلم به تازگی در مصاحبه با «کامینگ‌سون» اعلام کرده است که سومین قسمت این چندگانه «جان ویک: پارابلوم» (John Wick: Parabellum) نام دارد.

وی در این مصاحبه در مورد معنای عنوان فیلم می‌گوید، «آماده جنگ باش. این واژه بخشی از جمله معروف لاتین «Si vis pacem, para bellum» است که یعنی «اگر طالب صلح هستی، آماده جنگ باش.»»

قصه فیلم به فاصله اندکی پس از وقایع قسمت دوم آغاز می‌شود و «جان ویک» با بازی ریوز باید خود را از چنگال کسانی که قصد کشتن او را دارند نجات دهد. مرگ او مجازاتی است که به سبب زیر پا گذاشتن یکی از قوانین اصلی هتل کانتیننتال شامل حالش شده و با وجود آنکه او باید بی‌درنگ اعدام شود، وینستون با بازی «ایان مک‌شین» صاحب هتل فرجه‌ای یک ساعته به او می‌دهد.

«جان ویک: پارابلوم» که برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده، توسط «چاد استالسکی» کارگردانی می‌شود و «کیانو ریوز»، «ایان مک‌شین»، «لارنس فیشبورن»، و «روبی رز» برای تکرار نقش‌های خود بازمی‌گردند. «هالی بری»، «انجلیکا هیوستون»، «هیرویوکی سانادا»، «جیسو منتزوکاس»، «مارک دکاسکوس»، «ایشیا کیت دیلون»، «یایان روحیان»، «عارف رحمان» و «تایگر هو چن» بازیگران جدید این چندگانه هستند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *