عنوان رسمی قسمت سوم Annabelle

قسمت سوم فیلم «آنابل» (Annabelle) وقایعی را به تصویر می‌کشد که وقتی اد و «لورین وارن» عروسک شیطانی را به خانه می‌آورند روی می‌دهد. بنابراین جمعه شب اعلام شد که دنباله‌ی این فیلم ترسناک «آنابل به خانه می‌آید» (Annabelle Comes Home) نام خواهد داشت.

در این فیلم بار دیگر «پاتریک ویلسون» و «ورا فارمیگا» در نقش آقا و خانم وارن به ایفای نقش می‌پردازند و «مک‌کنا گریس» در نقش دختر آنان «جودی.» کارگردانی پروژه به «گری دابرمن» سپرده شده که اولین فیلم بلندش را می‌سازد، اما نویسندگی دو قسمت قبلی «آنابل» را در کارنامه دارد.

دابرمن سال گذشته در کامیک کان سن‌ دیه‌گو گفت: «داستان از جایی شروع می‌شود که خانواده‌ی وارن «آنابل» را به خانه می‌آورند و در اتاقی قرار می‌دهند که امکان خراب‌کاری برایش وجود نداشته باشد. اما البته معلوم می‌شود که در آنجا هم می‌تواند آسیب وارد کند. او در آن اتاق شیطان درونش را بیدار می‌کند و جودی دختر ۱۰ ساله‌ی خانواده‌ی وارن را هدف قرار می‌دهد.»

«جیمز وان» که تهیه‌کنندگی قسمت سوم را برعهده دارد، در این باره می‌گوید: «آنابل اساساً تمامی ابزارآلات نفرین‌شده‌ی موجود در اتاق را به کار می‌گیرد. بنابراین مثل این است که «شبی در موزه» با «آنابل» را ببینیم.»

«آنابل به خانه می‌آید» در تاریخ ۲۸ جون امسال روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *