عنوان رسمی و لوگوی جدید Bond 25

ماجراجویی جدید «جیمز باند» پس از «اسکای‌فال» و «اسپکتر» با نقش‌آفرینی «دنیل کرگ» سرانجام صاحب یک عنوان رسمی شد. این فیلم که «کری فوکوناگا» کارگردانی‌اش را برعهده خواهد داشت «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) نام گرفته است.

عنوان جدید از طریق صفحه‌ی رسمی «جیمز باند» در توئیتر اعلام و از لوگوی سیاه و سفید و خاطره‌انگیز آن هم رونمایی شد. این چهارمین عنوان چندگانه پس از «زندگی کن و بگذار بمیرد» (Live and Let Die)، «فردا هرگز نمی‌میرد» (Tomorrow Never Dies) و «یک روز دیگر بمیر» (Die Another Day) است که در عنوانش به «مرگ» اشاره می‌شود.

«نایومی هریس»، «رالف فاینز»، «بن ویشا»، «جفری رایت»، «روری کینر»، و «لئا سیدو» از جمله بازیگران آشنای چندگانه‌اند که در این قسمت بازمی‌گردند. «رامی مالک» نیز قرار است در نقش یک شخصیت شرور بازی کند و «بیلی مگنوسن»، «آنا دی آرماس»، و «لاشانا لینچ» بازیگر «کاپیتان مارول» از چهره‌های جدید «جیمز باند» خواهند بود.

فوکوناگا قسمت بیست و پنجم «جیمز باند» را به عنوان اولین پروژه‌اش پس از سریال «روانی» (Maniac) نت‌فلیکس کارگردانی می‌کند. «لینوس سندگرن» (لا لا لند) برای اولین بار در تاریخ چندگانه صحنه‌های اکشن فیلم را با فرمت پاناویژن ۶۵ میلی‌متری و آیمکس ۶۵ میلی‌متری فیلمبرداری می‌کند. «دان رومر» همکار همیشگی فوکوناگا نیز آهنگسازی خواهد کرد.

«جیمز باند» در این قسمت از فیلم باید دانشمند گروگان گرفته‌شده‌ای را نجات دهد و با خطراتی مواجه شود که دنیا تاکنون به خود ندیده است. «وقتی برای مردن نیست» تاکنون حواشی متعددی را پشت سر گذاشته، از مصدومیت کرگ در حین فیلمبرداری گرفته تا انفجاری که موجب آسیب دیدن یکی از عوامل شد. پس از آن نیز گزارش شد که فوکوناگا وقت خود را صرف انجام بازی‌های ویدیویی می‌کند و عوامل را سر صحنه معطل می‌گذارد.

استودیوی MGM «وقتی برای مردن نیست» را در تاریخ ۸ آپریل ۲۰۲۰ در آمریکا اکران می‌کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *