شبکه ی فاکس در خبری جدید، تلخ یا شیرین، برای طرفدارن سریال New Girl (دختر جدید) اعلام کرده است که فصل ۷ سریال، آخرین فصل آن خواهد بود و بعد از آن دیگر خبری از ادامه ی دختر جدید نیست و باید بعد از این فصل با بازیگران سریال خداحافظی کرد.

با ادامه ی پرداختن به نگاهی مردن به مسائل رمانتیک و روابط، در فصل ۷ سریال نیز شاهد حضور بازیگرانی چون برنده ی جایزه ی امی و نامزد جایزه ی گلدن گلوب زوئی دِیشِنِل، جیک جانسون، مکس گرینفیلد، لامورن موریس و هانا سیمون خواهیم بود. همچنین در فصل ۵ سریال مگان فاکس نیز در نقش ریگان معرفی شده است. هماطور که دیده شده در شخصیت جس زوئی دیشنل در طول فصل ۶ و ۵ سریال با تغییرات زیادی روبرو بوده است و به نظر می رسد در فصل ۷ نیز شاهد دوباره ی نقش جالبی از او باشیم. حضور فاکس نیز در فصل هفتم سریال دختر جدید هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

از جمله بازیگران مهمانی که در این سریال حضور دارند نیز می توان به فرد آرمیسن (Portlandia)، تاران کیلم (Saturday Night Live)، نسیم پدارد (Scream Queens)، راب ریگل (۲۱ Jump Street)، جان چو (Star Trek)، جولی هگرتی (Airplane) و هنری وینکلر (Arrested Development) اشاره کرد.

سریال دختر جدید توسط الیزابت مری وِدِر ایجاد و با همکاری دوطرفه ی کمپانی های چرنین و فاکس قرن بیستم تولید شده است.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *