فصل دوم سریال تحسین شده Russian Doll ساخته می‌شود

نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل دوم سریال «عروسک روسی» (Russian Doll) را در قالب هشت اپیزود صادر کرد. این خبر در حین برگزاری کنفرانس سالانه‌ی «ریکد» با حضور «ناتاشا لیون» بازیگر و خالق سریال و «سیندی هالند» معاونت بخش محتوای شبکه‌ی نت‌فلیکس اعلام شد.

در این کنفرانس هالند از لیون می‌پرسد: «ناتاشا، دوست داری فصل دوم سریال را بسازی؟» لیون پاسخ می‌دهد: «من؟ همین سریال؟ با لحنی عجیب و غریب‌تر؟ مطمئن هستی؟ «نادیا ولووکوف» همانطور که می‌دانید یک برنامه‌نویس است، بنابراین به گمانم این کنفرانس فرصت مناسبی باشد برای اینکه بگویم بله، خیلی دوست دارم فصل دوم را بسازم، سیندی.»

فصل اول «عروسک روسی» به تهیه‌کنندگی لیون، «ایمی پولر» و «لزلی هدلند» در مورد تجارب زنی به نام نادیا بود که در داستانی شبیه به فیلم «روز گراندهاگ» در حین برپایی یک میهمانی در نیویورک مکرراً از دنیا می‌رفت. پخش سریال از فوریه گذشته آغاز شد و تحسین منتقدین و مخاطبین را به دنبال داشت.

لیون در این کنفرانس از تأثیر سریال «نارنجی مد جدید است»‌ (Orange is the New Black) بر دوران بازیگری خود می‌گوید: «من موقعیت بازیگری خودم را پیش از سریال «نارنجی مد جدید است» ناکجاآباد توصیف می‌کنم. وقتی که «امی پولر» با من تماس گرفت روزگار تلخی را در خانه سپری می‌کردم. به او گفتم، به نظرت کار درستی است که سریالی در این باره بسازیم؟ بیکار بودم و همکاری با امی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسید.»

«گرتا لی»، «چارلی بارنت»، «یول وازکز»، و «الیزابت اشلی» دیگر بازیگران این سریال تهیه شده در استودیوی یونیورسال بودند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *