در فصل سوم سریال Riverdale شاهد نمایش یک اپیزود ﻓﻼﺵﺑﮏ خواهیم بود

شاید مجموعه تلویزیونی Riverdale (ریوردیل) که توسط شبکه The CW بر پایه سری کمیک های  Archie Comics ساخته شده اکنون با فصل سوم خودش پیش می رود، اما این باعث نمی شود که سازندگان نتوانند کاوشی در گذشته ریوردیل داشته باشند. در واقع ما شنیده ایم که در فصل سوم قرار است شاهد یک کاوش کامل باشیم؛ طبق شنیده هـا یک اپیزود کاملـاً ﻓﻼﺵﺑﮏ روی آنتن خواهد رفت که در آن بازیگران اصلی نوجوان سریال قرار است نسخه دبیرستانی اولیای خودشان را به تصویر بکشند.

ﺳﺎﺭﺍ ﺍﺳﮑﺘﺮ شورانر مجموعه تلویزیونی پرطرفدار Riverdale طی پنل این سریال در همایش کامیک-کان سن دیگو گفت کـه “یک اپیزود ﻓﻼﺵﺑﮏ ممکن است ساخته شود… ” سپس Robert Sacasa-Aguirre اضافه کرد “این درست است… مـا در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستیم. وقتی که شروع کردیم ما یک لیست اهداف داشتیم که شامل تمام کارهایی که می خواهیم انجام دهیم می شود. من فکر می کنم ما قرار است این کار را در فصل سوم انجام دهیم…” این ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی همچنین اشاره کرد ستارگان جوان سریال قرار است نسخه دبیرستانی اولیای خودشان را به تصویر بکشنـد.

یکی از کارهایی که سازندگان Riverdale به انجام آن علاقه دارند ساخت اپیزود ﻓﻼﺵﺑﮏ است، اما این سفر به گذشته پایان ماجرا نیست و طی فصل سوم ما قرار است شاهد نمایش یک اپیزود موزیکال دیگـر هم باشیم — فصل دوم هم یک اپیزود موزیکـال داشت که خیلی جالب بود و البته مورد استقبال طرفداران قرار گرفت، بنابراین طبیعی است که می خواهند این موفقیت را تکرار کنند. باید اشاره کنیم ساخت این چنین اپیزودهایی باعث می شود که سریال از ریتم تکراری خودش خارج شود و The CW معمولا این کار را انجام می دهد، حتی با سریال های ابرقهرمانی خودش!

ما چند روز قبل موفق به تماشای تریلر کامیک-کان فصل سوم این سریال شدیم که بواسطه آن فهمیدیم وقتی سریال آغاز شود سه ماه از وقایع پایانی فصل دوم گذشته است. بواسطه این تریلر متوجه شدیم که آرچی از زندان آزاد شده اما هنوز معلوم نیست چرا و چطور؛ بنابراین باید تا آغاز پخش صبر کنیم. باید بدانید که اولین اپیزود از فصل سوم Returning در تاریخ ۱۰ اکتبر (مصادف با چهارشنبه ۱۸ مهر ماه) روی آنتن شبکه The Cw می رود — این فصل در ۲۳ اپیزود تولید می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *