فصل سوم Westworld با تأیید HBO در سال 2020 پخش می‌شود

شبکه‌ی کابلی HBO تأیید کرد که فصل سوم سریال «وست‌ورلد» (Westworld) به همراه فصل چهارم «متزلزل» (Insecure) و فصل دهم «زیاد ذوق زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود. سریال کمدی جدید (Run) نیز برای نمایش در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.

«باب گرینبلت» و «کیسی بلویز» مدیران شبکه بازگشت این سریال در سال آینده را تأیید کرده‌اند. سریال‌هایی که هنوز تاریخ پخش معینی ندارند شامل «لاوکرافت کانتری» (Lovecraft Country) با تهیه‌کنندگی «جوردن پیل» و «جی.جی ایبرامز»، سریال علمی تخیلی «نورز» (The Nevers) به نویسندگی «جاس ویدن» و «کنتراباند» (Contraband) ایبرامز می‌شود. علاوه بر این، تاریخ پخش مینی سریال «پری میسون» (Perry Mason) با بازی «متیو رایس» ستاره‌ی سریال «آمریکایی‌ها» (The Americans) نیز همچنان نامشخص باقی مانده است.

سریال «کنتراباند» ایبرامز که پیش از این با نام «دمیماند» (Demimonde) شناخته می‌شد یک سریال علمی تخیلی و فانتزی است که در استویوی «بد ربات» فیلمساز به تولید رسیده است. سریال «نورز» ویدن هم اثر علمی تخیلی دیگری است در مورد گروهی از زنان ویکتوریایی که توانایی‌های عجیبی در خود کشف می‌کنند و مأموریتی دارند که ممکن است دنیا را تغییر دهد. ویدن نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد.

«لاوکرافت کانتری» در استودیو «مانکی‌پا»ی «جوردن پیل» نویسنده و کارگردان فیلم پرفروش «برو بیرون» (Get Out) و «بد ربات»‌ ایبرامز» ساخته شده است. این سریال در مورد «اتیکس بلک» ۲۵ ساله است که پس از ناپدید شدن پدرش در دهه‌ی ۱۹۵۰ به همراه دوست خو «لتیشیا» و عموی خود جورج به جستجوی او می‌پردازند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *