فصل سوم Westworld از ماه آینده فیلمبرداری می‌شود

بیش از شش ماه از پایان فصل دوم «وست‌ورلد» (Westworld) می‌گذرد و سؤالات بسیاری را در ذهن هواداران بی‌پاسخ رها کرده است. هر چند برای پی بردن به پاسخ این پرسش‌ها باید کمی صبر کرد، اما به تازگی تأیید شده است که این پاسخ‌ها در حال شکل گرفتن‌اند.

به گزارش «رپ»، فصل سوم سریال «وست‌ورلد» ماه آینده‌ی میلادی فیلمبرداری می‌شود. «کیسی بلویز» مدیر برنامه سازی شبکه‌ی HBO با اعلام این خبر در «مجمع منتقدین تلویزیونی» گفت فیلمبرداری سریال از مارس آینده کلید می‌خورد، اما پخش فصل جدید سریال در سال ۲۰۱۹ هنوز قطعی نشده است.

در این گزارش آمده است که با در نظر گرفتن فاصله‌ی میان فصل اول و دوم و میزان زمان و هزینه‌ای که برای مرحله‌ی تولید و پس از تولید این پروژه صرف می‌شود، تاریخ محتمل پخش فصل سوم سال ۲۰۲۰ خواهد بود. فصل دوم سریال تقریباً یک سال و نیم پس از پایان فصل اول در سال ۲۰۱۶ روی ایر رفت.

[اسپویلر از فصل دوم] سؤالات زیادی هنوز بی‌پاسخ مانده اما بینندگان بیش از هرچیز مایلند بدانند اکنون که بعضی از میزبان‌ها به دنیای واقعی قدم گذاشته‌اند چه پیش خواهد آمد. در فصل دوم «دلورس» (ایوان ریچل‌ وود) و «برنارد» (جفری رایت) به همراه «شارلوت هیل» (تسا تامپسون) سرانجام «وست‌ورلد» را ترک کردند.

ژوئن گذشته «لیزا جوی» شورانر سریال در مصاحبه با «رپ» گفته بود: «واکاوی دنیای واقعی از ابتدا در برنامه‌های ما وجود داشت… ما در مورد اینکه «هیل» به راستی چه کسی است بیشتر خواهیم دانست. اکنون سه میزبان به دنیای واقعی وارد شده‌اند و در فصل بعدی خواهیم دید که چه سرنوشتی پیدا می‌کنند.»

بازگشت تمامی بازیگران قبلی از جمله ریچل وود، رایت، «تندی نیوتن»، «جیمز مارزدن»، «اد هریس»، «آنتونی هاپکینز»، «آنجلا صرافیان»، «لوک همسورث» «شنان وودارد» و «رودریگو سانتورو» به فصل جدید هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *