در فصل هشتم Game of Thrones در انتظار چه اتفاقاتی باشیم؟

فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به زودی پخش خواهد شد و انتظارات از آن بسیار بالا است، اما طرفداران باید در انتظار چه چیزهایی باشند؟ در این سریال فانتزی از شبکه HBO، خانواده‌های مختلف با تکیه بر سنت و خشونت برای زنده ماندن تلاش می‌کنند در حالی که شخصیت‌های اصلی سریال با ایجاد پیمانی، در جستجوی فرمانروایی هستند. در طول هفت فصل گذشته، سریال «بازی تاج و تخت» با دنبال کردن روایت‌های حاشیه‌ای داستانی، به شخصیت‌های بسیاری جان داده و داستان را به سوی جنگی بزرگ بین ارتش زنده‌ها و مرده‌ها سوق داده است.

داستان فیلم تا به اینجا بر روی جنگ‌های هفت اقلیم تمرکز کرده بود اما حال مشخص است که شخصیت منفی اصلی «نایت کینگ» یا همان پادشاه و رهبر ارتش مشهور به «وایت واکرها» است. در صحنه پایانی فصل هفت، «نایت کینگ» با نابود کردن دیواری باستانی که ساخته دست خاندان استارک بود، با ارتشی بزرگ از مردگان و سوار بر اژدهای مرده «دنریس» به نام «ویسریون» به سوی هفت پادشاهی در حرکت است.

با توجه به آخرین تریلر این سریال به نظر می‌رسد طرفداران باید در انتظار مرگ شخصیت‌های اصلی بسیاری در قسمت‌های ابتدایی این فصل سریال باشند. همچنین گفته شده که این شش قسمت همانند شش فیلم مجزا هستند.

 

  • زمان پخش فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت»

فصل هشتم سریال «بازی تاج  تخت» در روز یکشنبه، 14 آوریل از شبکه HBO پخش خواهد شد و با توجه به محبوبیت زیاد آن، انتظار می‌رود که قسمت اول این فصل بازدید بسیار بالایی در سراسر جهان داشته باشد. فصل هشتم این سریال از 14 آوریل تا 19 می هر هفته شب یکشنبه پخش خواهد شد. فصل آخر شامل شش قسمت است که گفته شده مدت هر یک از 60 دقیقه بیشتر است. تا به امروز از سریال «بازی تاج و تخت» 67 قسمت در 7 فصل پخش شده است.

 

  • داستان فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت»

شعار فصل هشتم سریال «بازی تاج  تخت»، «برای تاج و تخت» (For The Throne) است. تصور می‌شود که سریال با نشستن یکی از شخصیت‌های اصلی بر روی تخت پادشاهی آهنی (Iron Throne) به پایان برسد. این اتفاق ممکن است هم‌زمان یا پس از پایان جنگ وینترفل بیافتد. در فصل هفتم «جان اسنو» از خاندان استارک برای جنگ علیه «نایت کینگ» و ارتش وایت واکرها از دو خاندان «تارگرین» و «لنیستر» حمایت دریافت کرد. اگرچه پیش از آغاز جنگ شخصیت‌های سریال باید از آینده خود اطمینان حاصل کنند. با ادامه یافتن این سریال، دو مفهوم میراث و از خود گذشتگی ارزش بالاتری پیدا می‌کنند و این احتمال وجود دارد که تخت پادشاهی آهنی مفهوم جدید پس از جنگ وینترفل داشته باشد. تا به اینجا می‌دانیم که «سرسی لنیستر» به پیمان خود با خاندان «استارک» و «تارگرین» پایبند نبوده است.

 

  • بازیگران فصل هشتم سریال «بازی تاج  تخت»

بازیگران اصلی سریال «بازی تاج و تخت» برای فصل هشتم آن در سریال حضور پیدا خواهند کرد. شبکه HBO نیز تا کنون چندین عکس‌ تبلیغاتی از بازیگران اصلی بر روی تخت پادشاهی آهنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. بازیگران اصلی فصل هشتم شامل «کیت هرینگتون» در نقش «جان اسنو»، «امیلیا کلارک» در نقش «دنریس تارگرین»، «لنا هدی» در نقش «سرسی لنیستر»، «پیتر دینکلیج» در نقش «تیریون لنیستر»، «نیکولای کاستر والدو» در نقش «جیمی لنیستر»، «سوفی ترنر» در نقش «سانسا استارک»، «میسی ویلیامز» در نقش «آریا استارک» است.

علاوه بر این بازیگران، بازیگران جدیدی از جمله «مارک ریسمان» در نقش «هری استریکلند»، «دنیل گالیگان» در نقش «ساررا»، «آلیس نوکِس» در نقش «ویلا»، «شیموس اُهارا» در نقش «فرگوس» نیز در فصل هشتم به ایفای نقش پرداخته‌اند. برای بسیاری از طرفداران سریال این سؤال وجود دارد که آیا با نزدیک شدن ارتش وایت واکرها به وینترفل باید در انتظار بیدار شدن مردگان خاندان استارک از دخمه خاندان استارک باشیم؟

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *