فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel ساخته می‌شود

آمازون دقایقی پیش اعلام کرد که فصل چهارم سریال برنده‌ی امی و گلدن گلوب «خانم میزل شگفت‌انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) را تولید می‌کند. این در حالی است که فصل سوم سریال هفته‌ی گذشته از آمازون پرایم پخش شده بود. «خانم میزل شگفت‌انگیز» چند روز قبل نیز دو نامزدی گلدن گلوب را در بخش بهترین سریال کمدی تلویزیون و بهترین بازیگر زن برای «ریچل بروزناهان» دریافت کرده بود.

«ایمی شرمن-پالادینو» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی سریال می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که فصل چهارم سریال قرار است ساخته شود، بنابراین لازم نیست داستان را نیمه‌کاره رها کنیم و برویم. مایلیم از آمازون به خاطر پشتیبانی و باور به ما و اینکه اجازه داد با افرادی دوست‌داشتنی که بازیگران و عوامل «میزل» بودند، کمی بیشتر وقت بگذرانیم قدردانی کنیم.»

در فصل سوم سریال، میج (بروزناهان) و سوزی (الکس بورستین) می‌فهمند که زندگی در سفر به همراه شای (لیروی مک‌کلین) فریبنده ولی بی‌تکلف است و سپس درسی در مورد صنعت سرگرمی می‌آموزند که هرگز از یادشان نمی‌رود. «تونی شلهوب»، «مارین هینکل»، «کارولین آرون»، «جین لینچ»، «کوین پولاک» و «مایکل زیگن» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند.

«خانم میزل شگفت‌انگیز» تاکنون ۱۶ جایزه‌ی امی شامل بهترین سریال کمدی، سه جایزه‌ی گلدن گلوب شامل بهترین سریال کمدی، پنج جایزه از «انتخاب منتقدین» شامل بهترین سریال کمدی، دو جایزه از «اتحادیه‌ی تهیه‌کنندگان»، یک جایزه از طرف «اتحادیه‌ی نویسندگان» و یک جایزه‌ی «پیبادی» را کسب کرده است.

تانی کال

30nama

  • The Marvelous Mrs. Maisel

    فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel ساخته می‌شود

    فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel ساخته می‌شود در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *