فیلمبرداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever مارول آغاز شد

تولید دنباله «پلنگ سیاه» (Black Panther) مارول با عنوان کامل «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» (Black Panther: Wakanda Forever) در آتلانتا آغاز شد. آغاز فیلمبرداری پروژه را «ورایتی» تأیید کرده در حالی که «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول بیانیه‌ای در این خصوص صادر کرده است.

فایگی در حین برگزاری رویدادی برای فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) گفت: «بدون چادویک [بوزمن] به وضوح بسیار احساساتی خواهیم شد. اما همه هیجان‌زده‌اند تا دنیای واکاندا را به هواداران بازگردانیم. به شکلی انجامش خواهیم داد که چاد افتخار کند.»

«ویکتوریا آلونسو» یکی از مدیران استودیوی مارول پاییز سال گذشته در مصاحبه با «کلارین» تأکید کرد «چادویک بوزمن» برای دنباله «پلنگ سیاه» بازآفرینی نخواهد شد: «نه. تنها یک چادویک وجود دارد، و او دیگر در بین ما نیست. شاه ما، متأسفانه، در زندگی واقعی جان سپرده، نه فقط در دنیای خیال، و ما در حال تأمل بر روی این مسئله‌ایم که چگونه به داستان بازگردیم و برای گرامی‌داشت رویدادی چنین غیرمنتظره، دردناک و غم‌انگیز واقعاً چه باید کرد.» آلونسو اضافه می‌کند: «باید به دقت فکر کنیم در مورد اینکه می‌خواهیم چه کنیم و چگونه انجامش دهیم، و فکر کنیم به اینکه چطور باید از این چندگانه تجلیل کنیم.»

انتظار می‌رود «لتیشا رایت»، «لوپیتا نیانگو»، «وینستون دوک» و «انجلا بست» همگی برای تکرار نقش‌های‌شان در «پلنگ سیاه ۲» بازگردند. «هالیوود ریپورتر» سال گذشته گزارش داد  که احتمال تمرکز فیلم بر روی شخصیت «شوری» با بازی رایت وجود دارد.

«پلنگ سیاه: قلمرو واکاندا» (Black Panther: Kingdom of Wakanda) پروژه دیگر مارول در ارتباط با دنیای «پلنگ سیاه» است که با بازی «دانای گوریرا» در نقش «اوکویه» تولید خواهد شد.

«رایان کوگلر» که برای کارگردانی دنباله بازخواهد گشت، سپتامبر سال گذشته با انتشار بیانه‌ای احساسی به درگذشت بوزمن واکنش نشان داد و نوشت: « چاد عمیقاً به حریم خصوصی اهمیت می‌داد و من از جزئیات بیماری او آگاه نبودم. پس از آنکه خانواده‌اش آن بیانیه را منتشر کرد، متوجه شدم که در تمام دورانی که می‌شناختمش با بیماری سر و کار داشته. به این علت که یک سرپرست، رهبر و مردی مؤمن و بلندمرتبه و سرافراز بود، رنج‌هایش را از همکارانش مخفی نگه داشت. زندگی او زیبا بود. و هنرش پرشکوه. روز پشت روز، سال پشت سال. این شخصیت واقعی‌اش بود. او مظهر یک آتش‌بازی حماسی بود. تا آخرین روز زندگی‌ام از خاطرات بودن در کنار این بارقه‌های درخشان خواهم گفت. چه اثر شگرفی گذاشت بر ما.»

«پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *