فیلم سینمایی Gambit قرار است واقعا ساخته شود

با وجود تاخیرهای فراوان، و خبرهای مختلف پیرامون آن، اینطور به نظر می رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) بطور فعال مشغول پیش بردن پروژه سینمایی Gambit است. طبق تازه ترین گزارش منتشر شده توسط سایت روسی BulletinKino، کمپانی فاکس طیCineEurope به وضوح نام فیلم انفرادی گامبیت را بعنوان پروژه بعدی فرانچایز مردان ایکس به میان آورده است. بعد از نمایش اولین تریلر فیلم سینمایی X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه)، این استودیو اعلام کرد که The New Mutants (ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ) و Gambit دو پروژه بعدی برنامه ریزی شده برای دنیای مارول هستند.

البته برای بسیاری از طرفداران مارول چندان مهم نیست که پروژه Gambit چه وضعیتی دارد، چون بارها و بارها شنیده اند که این تابستان یا زمستان سال بعد قرار است پا به فاز تولید بگذارد، اما در نهایت تایید شده که کلا شایعه بوده. این فیلم اکنون چندان است که در جهنم واقعی توسعه اسیر شده و کسی هم برای نجات آن اقدام نمی کند. فیلم Gambit در ابتدا قرار بود اکتبر سال ۲۰۱۶ پا به گیشه بگذارد، اما حالا در ماه ژوئن ۲۰۱۸ هستیم و خبری از آن نیست — احتمالا ما به اکران نرسیدیم. تاکنون کارگردان های مختلفی به این پروژه پیوسته و از آن خارج شده اند، طرفداران نیز طی این سالها امید خودشان را از دست داده اند.

اما تازه ترین شنیده ها حاکی از آن است که فاکس هنوز دست از فیلم Gambit نکشیده و قرار است آن را واقعا تولید کند، ظاهرا قصد دارد خیلی زود کارها را انجام دهد و فیلم را خیلی خیلی زود جلوی دوربین ببرد.

سیمون کینبرگ، ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی این فیلم ماه قبل گفته بود که یک ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ فوق العاده در اختیار دارند که مورد پسندشان است، او همچنین اظهار کرد که طی چند هفته اخیر با کارگردان های مختلفی ملاقات کرده اند و امیدوارند که یکی از آنها را طی چند هفته آینده انتخاب کنند، “سپس شاید تابستان امسال فیلم را جلوی دوربین ببریم.” سیمون در رابطه با تاخیرهایی که پروژه طی مسیر توسعه با آنها روبرو شده گفت که “وقتی شما این فیلم هایی را دارید که نیاز به حال و هوای خاص و تازه دارند، کمی طول می کشد تا آن لحن را پیدا کنید.

باید اشاره کنیم که ﭼﻨﯿﻨﮓ ﺗﯿﺘﻮﻡ از سال ۲۰۱۴ برای ایفای نقش شخصیت گامبیت انتخاب شده و هنوز بعنوان بازیگر این نقش شناخته می شود؛ در ماه نوامبر سال گذشته شنیدیم که لیزی کاپلان (Cloverfield) قرار است به جمع عوامل فیلم سینمایی Gambit بپیوندد، اما هنوز تایید نشده است.

خود ﭼﻨﯿﻨﮓ ﺗﯿﺘﻮﻡ نیز خبر از خوب پیش رفتن اوضاع داده است، او گفت که خوش شانس هستند. طبق صحبت های این بازیگر، تمام تاخیرهای پیش آمده علت مشخصی دارند، آن هم این است که آنها سعی دارند کار کاملا متفاوتی را انجام دهند. “ما در حال انجام کاری کاملا متفاوت هستیم. ما تلاش می کنیم کاری انجام دهیم که تاکنون در این ژانر دیده نشده است.” ﺗﯿﺘﻮﻡ اشاره کرد که با مشکلاتی روبرو بودند، تا اینکه Deadpool و Logan از راه رسیدند و مسیر را باز کردند.

پس، با توجه به ارائه فاکس پیرامون فرانچایز X-Men طی همایش CineEurope 2018، می توانیم با اطمینان بگوییم که Gambit از پروژه های قطعی پیش رو است.

تانی کال

مغاطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *