فیلم مرموز مارول و سونی برای سال 2021

تاریخ اکران فیلم‌ها این روزها برای استودیوهای هالیوود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در پاره‌ای از موارد، این گزینش چنان مهم است که استودیوها اعلام نمی‌کنند در یک تاریخ مشخص چه فیلمی روی پرده می‌برند. این اتفاق بار دیگر تکرار خواهد شد چرا که استودیوی سونی قرار است فیلمی بدون عنوان در دنیای مارول را در اکتبر سال ۲۰۲۱ عرضه کند.

سونی فاش کرده است که این فیلم را در تاریخ ۸ اکتبر سال ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ماه ۱۴۰۰) به اکران درمی‌آورد. هنوز مشخص نیست که این عنوان در مورد کدام یک از شخصیت‌های ابرقهرمان سونی و مارول است، با این حال به نظر می‌رسد که این فیلم «ونوم ۲» (Venom 2) باشد. از طرف دیگر فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی «اندی سرکیس» در نیمه‌ی راه قرار دارد و تا چند ماه آینده به پایان خواهد رسید.

بنابراین اگر این فیلم «ونوم ۲» نباشد، سونی چند فیلم دیگر را می‌تواند برای این تاریخ در نظر گرفته باشد. پیش‌تر اعلام شده بود که «مرد عنکبوتی» سوم با «تام هالند» ۲۱ ژوئیه سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود، به همین علت این احتمال وجود دارد که سونی از هم اکنون در حال تولید دنباله‌ای برای فیلم «موربیوس» (Morbius) است که قسمت اول آن ژوئیه امسال روی پرده می‌رود. در صورتی که این فیلم موفقیت‌آمیز باشد، استودیو می‌تواند از پاییز آینده تولید دنباله‌ی آن را کلید بزند و برای اکتبر سال ۲۰۲۱ آماده کند.

این احتمال نیز وجود دارد که تاریخ اعلام شده به یکی دیگر از اسپین‌آف‌های فیلم «مرد عنکبوتی»‌ از جمله «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) اختصاص داشته باشد. سونی علناً اعلام کرده است که قصد دارد دنیای سینمایی خود را با این فیلم و «گربه‌ی سیاه»، «سمور نقره‌ای» (Silver Sable) و «نایت‌واچ» (Nightwatch) گسترش دهد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *