خانه ورزش اخبار ورزش قلعه‌نویی: هر مربی دوست دارد مربی تراکتورسازی باشد چه برسد به قلعه‌نویی کوچک!

قلعه‌نویی: هر مربی دوست دارد مربی تراکتورسازی باشد چه برسد به قلعه‌نویی کوچک!

0

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی مقابل نفت تهران در هفته سی‌ام لیگ برتر، گفت: از اهالی مطبوعات به خاطر اینکه یک سال ما را تحمل کردند تشکر می‌کنم تعصب شما بسیار زیاد است. سختی‌های زیادی را تحمل کردیم. در این بین کنار ما بودید. تراکتورسازی لیاقت داشتن یک ورزشگاه خوب را دارد.

سرمربی تراکتوسازی در ادامه خاطرنشان کرد: فرق تراکتورسازی و سپاهان در نامشان است. هر دو تیم برای کارخانه هستند. اکنون سپاهانی‌ها به خود می‌بالند که چنین ورزشگاهی با دکوراسیون زیبا و چمن عالی دارند اما ما در شهر اولین‌ها که لیاقت اولین‌ها را دارد امسال با چندین ماه تلاش چمنی را افتتاح کردند که وضعیت بدی دارد. شهر اولین‌ها باید در عمل خیلی از مسائل را ثابت کنند. از خیلی از بازیکنان از جمله مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، خالد شفیعی، ادینیو و… که با مصدومیت شدید تیم را همراهی کردند تشکر می‌کنم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی چنین بحران‌هایی داشته و با این شرایط همچنان در رده دوم جدول و فینالیست باشد. شما دیدید چه مشکلاتی سر تراکتورسازی نیامد. در بازی اول محروم از هوادار بودیم. در نیم فصل اول ورزشگاه یادگار را نداشتیم و در زمینی بازی کردیم که فقط اسمش ورزشگاه بود. در نیم فصل اول نتیاجی در خور باشگاه گرفتیم. در نیم فصل دوم وضعیت طوفانی شد.

وی در مورد اینکه نیمکت تراکتورسازی خالی است و آیا از جوانان استفاده می‌کند، افزود: خودم را مدیون این بازیکنان می‌دانم. خوشحالم مثل هر جایی که بودم چند جوان به یادگار می‌گذارم. این جوان‌ها آینده تراکتورسازی را بیمه می‌کنند. امیدوارم این جوان‌ها مثل نقی‌زاده که اکنون هافبک بسیار خوبی شده راحت از دست نروند. بازیکنان ما مخلصانه تلاش کردند. خیلی از مسائل را دیدیم اما درون خودمان ریختیم تا مشکلات به بیرون درز نکند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه بازی فردا یادآور بازی پایانی لیگ چهاردم تراکتورسازی و نفت تهران است، اظهار داشت: بازی تراکتورسازی و نفت در لیگ چهاردهم تاریخی شده و باید آن را فراموش کرد. آن مسابقه تمام شده است. دوست داشتم امسال جایگاه خوبی برای تراکتورسازی رقم بزنیم اما نداشتن ورزشگاه، از دست دادن بازیکنانی که نتوانستیم جذب کنیم برای ما مشکل‌ساز شد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد ارزیابی‌اش از لیگ شانزدهم و اینکه به نظر می‌رسد او با بیان موضوعی مثل یادگار گذاشتن جوانان قصد جدایی دارد، عنوان کرد: اینطور نیست. کلیت موضوع را بیان می‌کنم. ۱۰ روز دیگر هم از مسابقات باقی مانده است. با تیمی صحبت نکردم و برخی از این مسائل که مطرح شد بازی مطبوعاتی بود تا ما را به حاشیه ببرند. خالد شفیعی قبل از بازی با سپاهان از مسائلی که در موردش مطرح شد خیلی ناراحت بود. در مورد سعید آقایی هم این حرف‌ها را زدند. هر مربی دوست دارد مربی تراکتورسازی باشد چه برسد به قلعه‌نویی کوچک. دو سال و نیم است که اینجا حضور دارم هر چند برخی اوقات برخی برخوردهای تلخی داشتند اما خاطرات بسیار خوبی دارم و از آذری زبان‌ها به خاطر برخورد خوبشان تشکر می‌کنم. فعلا اینجا هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

وی در مورد ارزیابی‌اش از لیگ چهاردهم تصریح کرد: در ابتدای لیگ ورزشگاه نداشتیم. لیگ خیلی تعطیل شد و کیفیت مسابقات را تحت تاثیر قرار داد. باید برنامه ما طوری باشد که لیگ خیلی تعطیل نشود. باید از سازمان لیگ به خاطر زحماتی که می‌کشد تشکر کنیم. بازی‌ها خیلی فشرده بود. گاهی برای یک بازی سه تا چهار پرواز داشتیم. امتیازات تیم‌های شهرستانی خیلی سخت‌تر از تهرانی‌ها به دست می‌آید. تیم‌های شهرستانی خیلی کارشان سخت است. تیم‌هایی که از اهواز می‌خواهند به تبریز بروند یا از تبریز راهی اهواز شوند شرایط سفر خیلی سخت است. امیدوارم هواپیما آنقدر زیاد شود تا همه شهرها پرواز مستقیم داشته باشند. در این دو سه ماه پروازها خیلی تاخیر داشته است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چه پیامی برای هواداران دارد، گفـت: هوادار تراکتورسازی جزو هواداران خوب دنیا است. چه رفتاری شده که آنها از شور و شوق افتادند برای من تعجب دارد. هفته‌ها تیم دوم جدول بودیم. به فینال جام حذفی رسیدیم. شاید مشکلاتی به وجود آمده که دلسرد شدند. هوادارن تراکتورسازی نباید تیم خود را تنها بگذارند. تراکتورسازی بیرون از تبریز و برای غیر آذری‌ها هم محبوب است. منچستر در جدول شرایط خوبی ندارد اما همیشه ورزشگاه پر است. بعد از بازی با صبای قم از گروه تی‌تی‌ها که به محل تمرین آمدند و به تیم روحیه دادند. آنها باعث شدند تا نتیجه خوبی بگیریم. هواداران تراکتورسازی را هیچ وقت تنها نگذارند.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *