دیروز در نمایشگاه MWC 2017، سامسونگ دو تبلت جدید گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) و گلکسی بوک (Galaxy Book) را رونمایی کرد. به طور قطعی باید گفت که این دو تبلت سر و صدای زیادی به پا خواهند کرد و پتانسیل بالایی برای فروش خواهند داشت. به دلیل قابلیت‌های زیاد آن‌ها می‌توان این دو تبلت را جایگزینی برای لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده سبک دانست. تبلت گلکسی تب اس 3 از نظر طراحی بسیار شبیه به مدل قبلیش می‌باشد و مجهز به پردازنده قوی‌تر اسنپدارگون 821 و نمایشگر اولد است؛ از سوی دیگر تبلت گلکسی بوک با سیستم عامل ویندوز دارای پردازنده نسل هفتم Kaby Lake می‌باشد.

پیش‌بینی شده تبلت گلکسی تب اس 3 به همراه قلم S Pen عرضه شود که با قلم‌های قبلی تولیدی سامسونگ کمی تفاوت دارد، بطوریکه قطر قلم بیشتر از مدل‌های پیشین است و شباهت کلی با قلم مایکروسافت سرفیس دارد. البته باید بگوییم این قلم مخصوص و کیبورد جزو تجهیزات اضافی خواهند بود که جداگانه باید آن‌ها را خریداری کرد.

کمپانی کره‌ای سامسونگ اعلام کرد که از ماه آینده میلادی نسخه اندرویدی تبلت‌های گلکسی تب اس 3 با قیمت‌های پایه 679 و 769 یورو به ترتیب برای مدل‌های دارای وای فای و LTE وارد بازار اروپا خواهند شد.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *