برای شما، سخت‌ترین مرحله در انتخاب پوشش هر روز صبحتان چیست؟ احتمالا پاسخ بسیاری از افراد تنها یک جمله است: ست کردن یک لباس با دیگری، و برخورداری از یک ترکیب ظاهری متناسب. اما جالب است بدانید که یک راه حل قطعی برای این مشکل وجود دارد. و راه حل مورد نظر این است که از لباس‌های مونوکروماتیک یا تک رنگ استفاده کنید. در ادامه، بهترین رنگ‌های موجود برای برخورداری از یک ست لباس تک رنگ به شما ارائه می‌شود.

ست لباس تک رنگ مشکی

این رنگ، می‌تواند بهترین، شیک‌ترین، و کاربردی‌ترین انتخاب موجود برای یک پوشش تک رنگ باشد. هر فردی قطعا باید قطعات پوششی سیاه رنگ مورد نیاز برای ترکیب یک پوشش کلی تک رنگ را در کمد لباس خود (حتی در فصل تابستان) داشته باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید این پوشش تک رنگ را با استفاده از یک تیشرت و یک شلوار تنگ و چسبان به رنگ سیاه تکمیل نمایید.

رنگ سیاه

ست لباس تک رنگ خاکستری

شما می‌توانید پوشش تک رنگ دلخواه خود را با استفاده از یک کت و شلوار زنانه و یک تیشرت طرحدار و جذاب به رنگ خاکستری تکمیل کنید. شما همچنین می‌توانید برای این کار از یک تیشرت ساده استفاده نموده و ظاهر ساده و در عین حال شیکی داشته باشید.

رنگ خاکستری

ست لباس تک رنگ سرمه‌ای

رنگ سرمه‌ای نیز مانند ترکیبات تک رنگ سیاه و خاکستری می‌تواند بسیار شیک و جذاب باشد. شما می‌توانید برای برخورداری از یک سبک ظاهری نیمه رسمی، از یک کت و شلوار سرمه‌ای در پوشش خود استفاده کرده و سپس، این لباس را با اجزای زنانه‌ی مختلف و متفاوت ترکیب نمایید.

رنگ سرمه‌ای

ست لباس تک رنگ سفید

این رنگ، بهترین انتخاب موجود در فصل تابستان به شمار می‌رود (اما در سال-های اخیر، به محبوبیت بالایی در پوشش‌های زمستانه نیز دست یافته است).

رنگ سفید

ست لباس تک رنگ آبی کبالت

همان طور که تا این بخش مشاهده نمودید، ساده‌ترین رنگ‌های موجود برای خلق پوشش‌های تک رنگ، رنگ‌های خنثی هستند. اما این ترکیب رنگ ثابت می‌کند که رنگ‌های جسورانه و متفاوتی مانند آبی کبالت نیز می‌توانند ترکیب شیک و جذابی را برای شما به وجود آورند. فقط در انتخاب چنین رنگ‌هایی باید با احتیاط عمل کنید (به عنوان مثال، شاید بهتر باشد از رنگ زرد برای پوشش کلی تک رنگ استفاده نکنید.)

رنگ آبی کبالت

romis

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *