خانه ورزش اخبار ورزش لگانس ۲ – ۴ رئال مادرید؛ بازگشت به صدر جدول در آستانه دربی

لگانس ۲ – ۴ رئال مادرید؛ بازگشت به صدر جدول در آستانه دربی

0

تیم زیدان امشب میهمان تیم لگانس ۱۷ جدولی بود که در نهایت موفق شد با تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره میزبان خود را شکست داده و با ۷۱ امتیاز به صدر جدول باز گردد. تیم زیدان برای پنجاه و یکمین بازی متوالی هم موفق به گلزنی شد.

دقیقه ‘۳: اولین حمله نسبتاً جدی مسابقه را مادریدی ها توسط موراتا ترتیب دادند که مهاجم اسپانیایی پس از سر توپی خوب و ورود به محوطه با پای چپ به توپ ضربه زد که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ‘۱۵ (۰-۱)(خامس رودریگز): زیدان با هر ترکیبی در میدان، تیمی خطرناک و زهردار دارد؛ حرکت پا به توپ فوق العاده آسنسیو تا داخل محوطه ادامه داشت و با پاس عرضی خود، خامس را مقابل دروازه خالی قرار داد تا وی به راحتی حساب کار را ۱-۰ کند.

دقیقه ‘۱۸: دنیلو حرکت خوبی را آغاز کرد و سپس از پشت محوطه با پای چپ به توپ ضربه زد که توپ به تیر عمودی برخورد کرد و با سایش به دست دروازه بان به کرنر رفت.

دقیقه ‘۱۸ (۰-۲)(آلوارو موراتا): کرنر ارسالی خامس با ضربه سر ناچو در تیر دوم روی سر موراتا فرود آمد و ضربه سر این بازیکن از زاویه ای کاملاً بسته، از بالای سر دروازه بان به راحتی درون دروازه قرار گرفت تا خیال زیدان تا حدودی از این شروع مقتدرانه راحت شود.

دقیقه ‘۲۳ (۰-۳)(آلوارو موراتا): کار لگانس خیلی زود تمام شد؛ این بار حرکت خوب کواچیچ و پاس در عمق او برای موراتا، این مهاجم را در موقعیت تک به تک قرار داد تا با یک بغل پای استادانه، برای سومین بار توپ را وارد دروازه کرده و دومین گل خود را نیز به ثمر برساند.

دقیقه ‘۳۲ (۱-۳)(گابریل): تیم میزبان یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ نفوذ بازیکن لگانس از سمت چپ و پاس عرضی او به دهانه دروازه پس از برخورد با پای راموس، مقابل گابریل قرار گرفت تا وی به راحتی دروازه خالی را باز کند.

دقیقه ‘۳۴ (۲-۳)(لوسیانو): لگانس روی یک ضربه کرنر خیلی زود به بازی برگشت! ارسال توپ از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر مقابل لوسیانو قرار گرفت تا در حالیکه ناچو آفساید را پرد کرده بود، از چند قدمی دروازه به توپ ضربه زده و علیرغم تلاش ناواس، توپ را به گل تبدیل کند.

دقیقه ‘۳۹: حرکت موراتا از سمت چپ و پاس عرضی او به داخل محوطه با ضربه پای چپ لوکاس وازکز همراه شد که دروازه بان لگانس با واکنشی تماشایی این توپ را دفع کرد.

دقیقه ‘۴۱: پاس عالی لوکاس وازکز برای دنیلو که نفوذ کرده بود، او را در موقعیت خوبی قرار داد، اما مدافع برزیلی قدر این فرصت را ندانست و با ضربه ای ضعیف و آرام توپ را در اختیار دروازه بان قرار داد.

نیمه اول این دیدار جذاب و پر گل با نتیجه ۳-۲ به سود تیم میهمان به پایان رسید تا کار شاگردان زیدان آنطور که تصور می شد هم راحت نباشد.

دقیقه ‘۴۹ (۲-۴)(OG): ضربه ایستگاهی چسبیده به گوشه محوطه جریمه لگانس، توسط خامس به روی دروازه ارسال شد که مانتوانی، مدافع این تیم روی سر موراتا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا باز هم حاشیه امنیت برای تیم زیدان ایجاد شود.

دقیقه ‘۷۰: در حالیکه بازی از آن فشار و سرعت آغازین خود افتاده بود، زیدان ایسکو را به جای خامس وارد میدان کرد.

دقیقه ‘۸۰: بعد از اینکه ماریانو جای موراتا را گرفت، به عنوان آخرین تعویض هم مودریچ جای هموطن خود، کواچیچ را در ترکیب مادریدی ها گرفت.

دقیقه ‘۸۸: لوکاس وازکز روی دفع ناقص دروزاه بان پشت محوطه صاحب توپ شد و پس از دریبل زیبای سه بازیکن حریف، در موقعیت تک به تک ضربه اش را زد که هررین با واکنشی مناسب مانع از گلزنی او شد و توپ به کرنر رفت.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *