لیام نیسون از واکنش‌های افراطی به رسوایی‌های هالیوود می‌گوید

لیام نیسون بازیگر ایرلندی مجموعه فیلم‌های اکشن «ربوده شده» در مصاحبه اخیرش با یک شبکه ایرلندی از موج اتهامات جنسی که این روزها به راه افتاده، تا اندازه‌ای انتقاد کرده است. بازیگر طراز اول هالیوود عقیده دارد در بعضی موارد واکنش‌های افراطی صورت گرفته است و حالا هرکس به هر بهانه‌ای به راحتی مردان را متهم به آزار و اذیت جنسی می‌کند که تبعاتش حذف فرد مورد اتهام از جایگاه حرفه‌ای و پیشه‌اش است.

پیش از نیسون، کاترین دونوو بازیگر سرشناس سینمای فرانسه نیز به شدت از جنبش مبارزه با آزار و اذیت جنسی در هالیوود انتقاد کرده بود و به جانبداری از مردانی پرداخته بود که به شیوه‌های مختلف قصد نزدیک شدن به زنان مورد علاقه‌شان را دارند.

حالا، بازیگر 65 ساله ایرلندی هم از احساس بدش نسبت به اتفاقات اخیر پرده برداشته است. او با آوردن مثال‌های مشابه از جمله گریسون کیلور نویسنده و مجری که به دلیل اتهام فردی از کارش اخراج شده، تاکید کرد این روش اتهام‌زنی بدون مطرح شدن جزییاتی که برای عموم روشن باشد و صرفا به بدنامی حرفه‌ای منجر شود گاهی اوقات بر اثر سوءتفاهم عامدانه رخ می‌دهد.

نیسون همچنین در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره اتهاماتی که به کوین اسپیسی و داستین هافمن وارد شده چیست، گفت او نسبت به حواشی پیش‌آمده برای هافمن نمی‌تواند قضاوتی داشته باشد و در کل، با رویکردی محافظه‌کارانه تلاش کرد از صحبت درباره ستاره‌هایی که اتهامات‌شان حسابی جنجال‌ساز شده خودداری کند.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *