خانه ورزش اخبار ورزش مالکان جدید میلان به دنبال تمدید قرارداد مونتلا

مالکان جدید میلان به دنبال تمدید قرارداد مونتلا

0

به نقل از گزارش ها، مالکین جدید چینی در حال طی کردن آخرین مراحل خریداری باشگاه میلان هستند و به نظر می رسد تا هفته دیگر مالکیت این باشگاه را بر عهده بگیرند. حال یکی از برنامه های مالکین جدید، تمدید قرارداد با سرمربی تیم است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، وینچنزو مونتلا در این فصل با توجه به محدود بودن بودجه نقل و انتقالاتی در اول فصل و بازیکنان جوان، توانسته است نتایج خوبی کسب کند و در کورس رقابت برای سهمیه لیگ اروپا قرار دارد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، با وجود نتایج خوب مونتلا، اخباری مبنی بر نارضایتی سیلیو برلوسکونی از شرایط میلان به گوش می رسید. برلوسکونی در حال فروش باشگاه میلان به مالکان چینی از گروه سینو یوروپ است و به احتمال فراوان تا روز جمعه، خبر فروش باشگاه میلان رسمی شود. حال Gazzetta dello Sport اعتقاد دارد که تمدید قرارداد مونتلا یکی از اولویت های مالکان جدید چینی است. به نظر می رسد قرارداد مونتلا حداقل تا یک سال دیگر تمدید شود و دستمزد سالیانه وی هم افزایش باشد. مونتلا در حال حاضر حدود دو میلیون یورو در سال دستمزد می گیرد.

بعد از گذشت ۲۶ هفته از سری آ ایتالیا، میلان با ۴۷ امتیاز در رده هفتم لیگ قرار دارد. لازم به ذکر است که فاصله میلان با رده چهارم و کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا فقط ۴ امتیاز است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *