مجروح شدن بلیک لایولی در فیلمبرداری فیلم The Rhythm Section

پروسه تولید جدیدترین فیلم بلیک لایولی (Blake Lively)، یعنی فیلم The Rhythm Section «بخش ریتم»، به دلیل زخمی شدن دست این بازیگر در جریان مراحل فیلمبرداری آن، به طور موقت متوقف شده است.

یکی از مسئولان ساخت این فیلم در این زمینه به وب‌سایت «هالیوود ریپورتر» گفته است که:

پارامونت، Global Road (که پیشتر با عنوان IM Global شناخته می‌شد) و تهیه‌کنندگان این فیلم مایکل جی. ویلسون (Michael G. Wilson) و باربارا بوکولی (Barbara Broccoli) رسماً تائید کردند که فیلمبرداری فیلم «بخش ریتم» به طور موقت به تعلیق در آمده چراکه بلیک لایولی در جریان یکی از صحنه‌های آن با جراحت از ناحیه دست روبرو شده است. تولید این فیلم در اسرع وقت از سر گرفته خواهد شد.

فیلم «بخش ریتم» که در حال حاضر در دوبلین مقابل دوربین رفته است، اقتباسی از نخستین رمان‌های استفانی پاتریک (Stephanie Patrick) به نویسندگی مارک بورنل (Mark Burnell) است که داستان زنی (با بازی لایولی) را دنبال می‌کند که به دنبال پیدا کردن حقیقت پشت پرده سقوط هواپیمایی است که پدر و مادرش در آن کشته شدند.

جود لاو (Jude Law) هم در این پروژه حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. ساخت فیلم «بخش ریتم» بر عهده کارگردان سریال The Handmaid’s Tale «سرگذشت ندیمه» یعنی رید مورانو (Reed Morano) قرار دارد. بوکولی و ویلسون، سازندگان سری فیلمهای James Bond «جیمز باند»، از طریق استودیوی خود تحت عنوان Eon Productions این فیلم را تهیه و تولید می‌کنند. Global Road وظیفه تامین بودجه مورد نیاز جهت ساخت این پروژه بر عهده دارد.

استودیوی «پارامونت»، که توزیع جهانی این فیلم را بر عهده دارد، تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) را به عنوان آغاز اکران گسترده فیلم «بخش ریتم» در نظر گرفته است.

تانی کال

برگرفته از هالیوود ریپورتر

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *