مدت احتمالی اپیزودهای فصل هشتم Game Of Thrones فاش شد

شبکه‌ی HBO مدت دو اپیزود ابتدایی فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game Of Thrones) را تأیید کرد. این شبکه‌ی در وب‌سایت خود طول اپیزود آغازین فصل هشتم را ۵۴ دقیقه و طول اپیزود دوم را ۵۸ ذکر کرده است.

این درحالی است که پیش از این گزارش شده بود دو اپیزود ابتدایی فصل پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت» دست کم ۶۰ دقیقه خواهند بود و چهار اپیزود بعدی هر کدام ۸۰ دقیقه. این اطلاعات از جلسه‌ی سازندگان سریال در فرانسه درز کرده بود. البته در زمان انتشار گزارش پیش‌بینی می‌شد که طول اپیزودها عددی این چنین گرد نباشد. در صورتی که اپیزود آغازین سریالی بیش از ۶۰ دقیقه باشد سازندگان و مسؤلین شبکه باید مراحل قانونی زیادی را طی کنند.

پیش‌تر «ریچارد پایپلر» مدیر شبکه‌ی HBO هر یک از شش اپیزود پایانی فصل هشتم را مانند یک فیلم بلند توصیف کرده بود. «دیوید ناتر» کارگردان سریال نیز پیش از این اشاره کرده بود که اپیزودهای فصل جدید طولانی‌تر از معمول خواهند بود.

عناوین اپیزودهای پایانی طبق سنت همیشگی سریال هنوز فاش نشده، و معمولاً دو یا سه هفته پیش از تاریخ پخش قسمت اول رونمایی می‌شود. فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۵ آپریل) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *