«مدس میکلسن» در Fantastic Beasts 3 جانشین «جانی دپ» می‌شود

جستجو برای جانشین «جانی دپ» در «جانوران شگفت‌انگیز ۳» به سرعت در حال پیشرفت است. «مدس میکلسن» ستاره‌ی سریال «هنیبال» (دانلود سریال Hannibal با لینک مستقیم) در حال مذاکره با برادران وارنر است تا نقش «گلرت گریندل‌والد» را در این فیلم به کارگردانی «دیوید ییتس» بازی کند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند: «میکلسن انتخاب ییتس برای بازی در نقش گریندل‌والد است و در حال انجام مراحل اولیه مذاکره. هدف این است که فیلم در تاریخ جدید اکرانش در تابستان سال ۲۰۲۲ آماده شود. «ادی ردمین» و «جود لا» به همراه دیگر بازیگران در حال حاضر مقابل دوربین رفته‌اند.»

«جانی دپ» که اولین بار در قسمت اول «جانوران شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۱۶ این نقش را بازی کرده بود، ظرفیت‌های گریندل‌والد را در «جنایات گریندل‌والد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) نشان داد. او هفته‌ی گذشته اعلام کرد که به درخواست برادران وارنر از این نقش کناره‌گیری می‌کند. به دنبال مشخص شدن حکم دادگاه شکایت دپ از نشریه‌ی «سان» که او را «ضارب همسر» خوانده به اعمال خشونت خانگی متهم کرده بود، وارنرها تصمیم گرفتند بازیگر دیگری برای این نقش برگزینند.

روز گذشته «هالیوود ریپورتر» گزارش داد با وجود کناره‌گیری دپ، دستمزد هشت رقمی او پرداخت خواهد شد. دپ ۶ نوامبر در اینستاگرامش نوشت: «به دنبال رویدادهای اخیر، مایلم این اظهارات کوتاه را مطرح کنم. اولاً، مایلم از تمامی کسانی که حمایت و وفاداری خود را به من تقدیم کردند قدردانی کنم. از پیام‌های محبت‌آمیز و اظهار نگرانی شما، به ویژه در طول چند روز گذشته به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتم و شرمنده شدم.»

میکلسن اخیراً با «آرمی همر» در فیلم جنگی «جاسوس میلیارد دلاری» (The Billion Dollar Spy) به کارگردانی «اما آسانتی» همبازی شده است. این فیلم از داستانی واقعی در مورد یک مهندس اهل جماهیر اتحاد شوروی و یک جاسوس سیا است که جان خود را به خطر می‌اندازند تا به «جنگ سرد» پایان دهند. فیلمبرداری این پروژه سال ۲۰۲۱ در اروپای شرقی انجام خواهد شد.

برادران وارنر «جانوران شگفت‌انگیز ۳» را ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *