خانه بازی اخبار مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بررسی نتایج روز دوم مرحله گروهی

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بررسی نتایج روز دوم مرحله گروهی

0

روز دوم از مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 در حالی به کار خود پایان داد که تغییرات زیادی را در جایگاه تیم‌ها در گروه اول شاهد بودیم و این تغییرات در گروه دوم تنها به یک مورد خلاصه می‌شد. در ادامه نگاهی به نتایج این روز خواهیم داشت. با زومجی همراه باشید.

در روز دوم از مرحله‌ی گروهی، تغییرات زیادی در جایگاه تیم‌های گروه اول اتفاق افتاد. در این روز سرگروه روز نخست مرحله‌ی گروهی یعنی LGD Gaming با یک پله سقوط در جایگاه دوم ایستاد و Team Liquid با نمایش زیبای خود به ۸ امتیاز دست یافت و به این ترتیب صدر جدول گروه اول را به نام خود ثبت کرد. تیم Team Liquid در ۱۰ دیدار خود به ۸ پیروزی دست یافته است و تنها دو شکست در کارنامه‌ی خود دارد و تیم LGD Gaming با کسب ۸ پیروزی و ۳ شکست در جایگاه بعدی قرار گرفته است. تیم‌های Evil Geniuses و TnC Pro Team نیز در ۸ دیدار خود به صورت مشترک به ۵ پیروزی و ۳ شکست دست یافتند و جایگاه‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند. تیم Infamous که در روز گذشته در جایگاه پنجم قرار داشت با دو پله سقوط در جایگاه هفتم قرار گرفت و تیم iG.Vitality با کسب ۴ پیروزی در ۸ دیدار خود با سه پله صعود جایگاه پنجم جدول را تصاحب کرد. تیم Fnatic با کسب یک پیروزی در روز دوم همچنان در قعر جدول گروه نخست باقی مانده است و در صورت کسب نتایج ضعیف در روزهای پایانی از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف خواهد شد و مرحله‌ی اصلی مسابقات را از دست خواهد داد. تیم Team Empire نسبت به روز اول مرحله‌ی گروهی یک پله سقوط کرد و با کسب ۳ پیروزی و ۷ باخت در جایگاه هشتم قرار دارد. از طرفی Team Secret با ۴ پیروزی و ۶ شکست همچنان جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

در روز دوم از مرحله‌ی گروهی تنها یک تغییر در جایگاه تیم‌ها در گروه دوم اتفاق افتاد. تیم Cloud 9 که روز نخست خود را در قعر جدول سپری کرده بود با یک پله صعود در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم HellRisers نیز یک پله سقوط را تجربه کرد و در جایگاه نهم ایستاد. این دو تیم با کسب ۱ پیروزی و ۷ شکست در ۸ دیدار خود به صورت مساوی یک امتیاز در اختیار دارند و تغییرات جایگاه این دو تیم در روز‌های آتی مشهودتر خواهد بود.

در صدر جدول گروه دوم نام تیم LGD.Forever Young همچنان به چشم می‌خورد. این تیم در تمامی ۱۰ دیدار خود به پیروزی دست یافت و مقتدرانه جایگاه نخست را به نام خود ثبت کرد. تیم Newbee نیز در ۸ دیدار خود ۶ پیروزی کسب کرده و متحمل ۲ شکست شده است و در جایگاه بعدی قرار دارد. تیم‌های Virtus.Pro و OG نیز در روز دوم به صورت مشترک ۶ پیروزی و ۴ شکست را تجربه کرده‌اند و جایگاه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند. سه تیم Invictus Gaming ،DC و Execration نیز مشابه روز نخست در جایگاه‌های بعدی جدول قرار دارند. جدول رقابت‌ها بعد از پایان روز دوم در ادامه قابل مشاهده است.

Dota 2

اما با توجه به وضع فعلی هر دو گروه احتمال کسب نتایج مشابه وجود دارد و بر این اساس احتمالا شاهد جدول Tiebreaker نیز خواهیم بود. شایان ذکر است که تیم‌های اول تا چهارم جدول در هر گروه در براکت بالایی مرحله‌ی اصلی و چهار تیم بعدی در براکت پایینی قرار خواهند گرفت و تیم‌های قرار گرفته در جایگاه نهم جدول نیز از مرحله‌ی اصلی باز خواهند ماند.

زمان دیدار‌های روز سوم از مرحله‌ی گروهی مسابقات

گروه اول

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
Team Secret Evil Geniuses ۲۱:۰۰
iG.Vitality TNC Pro Team ۲۱:۰۰
Team Empire Fnatic ۲۱:۰۰
Infamous LGD-GAMING ۲۱:۰۰

گروه دوم 

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
LGD.Forever Young Newbee ۲۳:۳۰
Cloud9 Invictus Gaming ۲۳:۳۰
Execration Digital Chaos ۲۳:۳۰
HellRaisers Virtus.pro ۲۳:۳۰

گروه اول 

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
Fnatic Team Secret ۲:۰۰
TNC Pro Team Team Liquid ۲:۰۰
Team Empire iG.Vitality ۲:۰۰
Infamous Evil Geniuses ۲:۰۰

گروه دوم 

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
Invictus Gaming OG Dota2 ۴:۳۰
Digital Chaos LGD.Forever Young ۴:۳۰
Execration Cloud9 ۴:۳۰
HellRaisers Newbee ۴:۳۰

گروه اول 

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
LGD-GAMING Evil Geniuses ۷:۰۰
Team Empire Team Liquid ۷:۰۰
Fnatic iG.Vitality ۷:۰۰
Infamous TNC Pro Team ۷:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *