سومین روز از مسابقات The International 7 بازی Dota 2 با حذف دو تیم دیگر از براکت پایینی و اعلام نتیجه‌ی نهایی رای‌گیری آرکینای بعدی همراه بود. در این روز تیم TnC Pro Team در دیدار خود با تیم OG شکست خورد و تیم LGD Gaming نیز در جدال خود با Digital Chaos به پیروزی دست یافت و به این ترتیب دو تیم بازنده از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شدند. در براکت بالایی نیز دو دیدار برگزار شد که در اولین دیدار تیم LFY مقابل Virtus.Pro به پیروزی رسید و در دیدار بعدی تیم Newbee با کسب پیروزی مقابل تیم iG به روز بعدی مسابقات راه یافت. در این مطلب نگاهی به نتایج روز سوم از مرحله‌ی اصلی مسابقات خواهیم داشت. با زومجی همراه باشید.

Dota 2

دیدارهای روز سوم برخلاف روزهای گذشته از براکت پایینی آغاز شد و در اولین دیدار این روز تیم OG به مصاف تیم TnC Pro Team رفت و با نتیجه‌ی ۰-۲ انتقام شکست سال پیش را از حریف خود گرفت. سال گذشته و در جریان مسابقات The International 6 دو تیم OG و TnC Pro Team در براکت پایینی با یکدیگر دیدار کردند که اشتباهات فاحش N0tail و عدم انسجام تیمش نتیجه‌ای جز باخت برای آنها در پی نداشت و تیم OG با نتیجه‌ی ۰-۲ در روز دوم مرحله‌ی اصلی مسابقات راهی خانه شد.

در دیدار نخست این دو تیم هیروی Invoker برای ana از تیم OG و هیروی Queen of Pain برای KUKU از تیم TnC Pro Team انتخاب شد و JerAx نیز کنترل هیروی Earth Spirit را در دست گرفت. اوایل بازی JerAx با ملحق شدن به هر یک از خطوط، به‌ویژه خط میانی، در برهم زدن توازن خطوط تاثیر بسزایی ایفا کرد، ولی KUKU با کمک هم تیمی‌هایش در لاین میانی به یک Triple Kill دست یافت و به این ترتیب بازی به ثبات بیشتری رسید. بی‌برنامه بودن تیم TnC Pro Team و چرخش‌های اشتباه KUKU در زمین، کار دست آنها داد و تیم OG نهایتا با در دست گرفتن بازی و نمایش زیبای JerAx و همچنین کمبوهای تماشایی S4 پس از خرید آیتم Aghanim’s Scepter برای هیروی CW یک پیروزی شیرین را به نام خود ثبت کرد.

در دیدار بعدی نیز تیم TnC Pro Team با انتخاب هیروهای نه‌چندان جالب و اشتباهات فراوان خود مغلوب تیم حریف شد و تیم OG در یک بازی یک‌طرفه به راحتی پیروزی دیگری را به‌دست آورد و به روز بعدی مسابقات راه یافت. تیم TnC Pro Team با دو شکست در روز سوم مرحله‌ی اصلی به کار خود پایان داد و با دریافت مبلغ ۳۶۱ هزار و ۵۸۴ دلاری به خانه بازگشت.

Dota 2

پس از دیدار تیم‌های TnC Pro Team و OG نوبت به دو تیم LGD Gaming و Digital Chaos رسید تا برای بقا در براکت پایینی به رقابت بپردازند. در این روز که تیم Digital Chaos روز خوبی را سپری نمی‌کرد، در دو دیدار نخست خود بازی را به تیم حریف واگذار کرد و با دریافت جایزه‌ی خود راهی خانه شد.

تیم Digital Chaos در بازی اول با انتخاب احساسی هیروی Meepo برای Abed کار را برای خود دشوار کرد و با وجود اینکه Abed بازی‌های تماشایی زیادی را با Meepo در کارنامه‌ی خود دارد، ولی نهایتا این LGD Gaming بود که با انتخاب هیروی Magnus و درخشش eLeVen در این نقش به راحتی بازی نخست را پشت سر گذاشت و یک پیروزی را به نام خود ثبت کرد.

در بازی دوم که با حساسیت بیشتری دنبال می‌شد، تیم Digital Chaos سعی کرد که انتخاب‌های بهتری را نسبت به بازی نخست انجام دهد و بازی دوم را با قدرت بیشتری آغاز کند، ولی تیم LGD Gaming با پیک کردن هیروی Anti-Mage از همان ابتدا ترس را به جان حریف انداخت. با انتخاب این هیرو کار برای DC سخت شد، ولی این پایان ماجرا نبود و تیم Digital Chaos تمام تلاش خود را برای اذیت کردن و ناکام ماندن Anti-Mage در دسترسی به آیتم‌های اصلی به کار بست. البته این تلاش‌ها بی‌فایده بود و کاملا نتیجه‌ی عکس داد تا اینکه نهایتا تیم DC شکست خود را مقابل رقیب چینی قبول کرد و به کار خود در این مسابقات پایان داد. بر این اساس تیم LGD Gaming به روز بعدی مسابقات راه یافت و تیم Digital Chaos با دریافت جایزه‌ی ۳۶۱ هزار و ۵۸۴ دلاری به خانه بازگشت.

Dota 2

پس از پایان دو دیدار قبلی و حذف تیم‌های TnC Pro Team و Digital Chaos، دیدار‌های براکت بالایی آغاز شد و در اولین دیدار، دو تیم چینی Invictus Gaming و Newbee مقابل هم قرار گرفتند که تیم Newbee با نتیجه‌ی ۱-۲ رقیب خود را راهی براکت پایینی کرد.

بازی اول این دو تیم با نمایش دلنشین Kaka در نقش هیروی Night Stalker برای تیم iG و BoBoKa در نقش هیروی Monkey King برای Newbee همراه بود. این دو بازیکن با ملحق شدن به خطوط و چرخیدن در نقشه، لحظات زیبایی را در بازی نخست خلق کردند و برتری‌ها کوچکی را برای تیم‌های خود رقم زدند. در تمامی لحظات این دیدار ضعف تیم Invictus Gaming مقابل حریف خود مشهود بود و بازی نه‌چندان جالب BurNing با هیروی Phantom Lancer و اشتباهات تیم iG باعث شد تا Newbee پیروز این بازی باشد.

در بازی دوم، تیم Invictus Gaming در بخش انتخاب هیرو بهتر ظاهر شد و با انتخاب هیروهایی نظیر Ember Spirit ،BloodSeeker و Dark Seer نشان داد که به دنبال کسب بهترین عملکرد در تک‌تک لحظات بازی است. برتری این تیم در انتخاب هیروها و اجرای کمبوهای دیدنی نهایتا منجر شد که این بازی به نفع تیم iG پایان یابد تا کار به بازی سوم بکشد.

در بازی سوم که از بسیاری از جهات یادآور بازی نخست بود، تیم Newbee دو هیروی BloodSeeker و Earth Spirit را در اختیار گرفت و از طرف مقابل تیم Invictus Gaming هیروی Tinker را انتخاب کرد. برتری تیم Newbee در این دیدار از لحظات ابتدایی بازی مشهود بود، ولی تا اواسط بازی Op با بازی در نقش Tinker تعادل خوبی را برقرار ساخته بود که به مرور تاثیر این هیرو در نبردها کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شد؛ تا جایی که Newbee با پیروزی مقتدرانه در نبردهای باقی‌مانده به یک امتیاز دیگر دست یافت و همتای چینی خود را راهی براکت پایینی کرد و نام خود را در میان ۳ تیم برتر مسابقات به ثبت رساند.

Dota 2

آخرین دیدار این روز از براکت بالایی نیز میان دو تیم LGD.Forever Young و Virtus.Pro برگزار شد و تیم LFY با نتیجه‌ی ۰-۲ رقیب خود را از میان برداشت و به جمع سه تیم برتر مسابقات پیوست.

تیم Virtus.Pro در بازی نخست این دیدار از همان ابتدا به سبب پیک‌های جالب خود با زورگویی تمام بازی را پیش برد، ولی از اواسط بازی این شرایط تغییر کرد و Monet با بازی دلنشین خود در نقش هیروی Morphling موفق شد تا روند بازی را به نفع تیمش تغییر دهد. تیم VP در نبردها تا اواسط بازی موفق ظاهر شد، ولی رفته رفته با اشتباهات خود این برتری را از دست داد و بازی را واگذار کرد.

تیم Virtus.Pro بازی دوم خود را نیز به مانند بازی نخست بسیار خوب آغاز کرد و طولی نکشید که خط میانی تیم حریف را به‌طور کامل درهم کوبید. این تیم پس از کشتن Roshan برای از بین بردن لاین بالایی تیم حریف اقدام کرد، ولی با دفاع مستحکم LFY روبرو شد و به نتیجه‌ی دلخواه دست نیافت. پس از آن هر دو تیم با دقت بیشتری بازی را جلو بردند و زمانی که روشان مجددا به بازی بازگشت تیم VP برای بدست آوردن Aegis of the Immortal اقدام کرد که با حرکت هوشمندانه‌ی ah fu در دزدیدن Aegis تمامی برنامه‌های تیم Virtus.Pro نقش بر آب شد و تنها شانس آنها برای پیروزی در این بازی نابود شد. پس از این اتفاق تیم LFY فشار زیادی به حریف خود وارد کرد و نهایتا به پیروزی دست یافت. تیم LGD.Forever Young با پیروزی در این دیدار به روز بعدی مسابقات راه یافت تا برای رسیدن به فینال بزرگ با تیم Newbee به رقابت بپردازد و از سوی دیگر تیم VP نیز به براکت پایینی سقوط کرد تا در روز چهارم با برنده‌ی دیدار تیم‌های Team Liquid و Team Empire به رقابت بپردازد. جدول مرحله‌ی اصلی مسابقات پس از پایان روز سوم در ادامه قابل مشاهده است.

Dota 2

زمان برگزاری دیدارها در روز چهارم مرحله اصلی

در روز چهارم مرحله‌ی اصلی تنها سه دیدار میان تیم‌ها در براکت پایینی برگزار می‌شود که در اولین دیدار Team Liquid به مصاف Team Empire خواهد رفت و در دیدار بعدی تیم LGD Gaming با تیم OG به رقابت خواهد پرداخت. در پایان، برنده‌ی دیدار اول به مصاف تیم Virtus.Pro می‌رود و به این ترتیب سه تیم دیگر از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف خواهند شد. زمان برگزاری دیدارهای فوق به شرح زیر است:

براکت پایینی

دیدار تیم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
اول Team Empire Team Liquid ۲۱:۳۰
دوم LGD Gaming OG ۰۰:۳۰
سوم برنده‌ی دیدار اول Virtus.Pro ۳:۳۰

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *