مستند پشت صحنه ساخت انیمیشن فروزن 2 برای دیزنی پلاس در دست ساخت است

بهمن سال گذشته بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن سینمایی و موزیکال بودیم. بدون شک دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۱۹ میلادی است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک مستند سریالی از پشت صحنه ساخت این انیمیشن محبوب در دست ساخت است. والت دیزنی اعلام کرد که یک مستند از انیمیشن فروزن 2 در دست ساخت است که در این مستند چند قسمتی که Into the Unknown: Making Frozen 2 نام خواهد داشت، به پشت صحنه و مراحل مختلف آن پرداخته خواهد شد که این مستند قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود.

طبق توصیف منتشر شده از مستند Into the Unknown: Making Frozen 2، این سریال به کار سخت و خیال پردازی تیم تولید برای ساخت و تولید یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های تاریخ استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی خواهد پرداخت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال مستند مانند تعداد قسمت‌های آن، در دسترس نیست. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد که در حال حاضر ساخت بیش از ۲۵ سریال اورجینال، بیش از ۱۰ فیلم، مستند و دیگر برنامه‌های اختصاصی برای سرویس استریم Disney Plusتایید و معرفی شده‌اند.

تانی کال

برگرفته از Toonado

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *