کمپانی برادران وارنر گلن فیکارا و جان ریکوا (Crazy, Stupid, Love, This Is Us) را استخدام کرده تا فیلمی با محوریت جوکر (جرد لتو) و هارلی کویین (مارگات رابی) را کارگردانی و نویسندگی کنند.

این کمپانی سال گذشته و با فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابرسوپرمن: طلوع عدالت) به طور رسمی دنیای گسترده دی سی را راه اندازی کرد و به مخاطبان و طرفداران، قهرمانان بسیاری را معرفی کرد که همه آنها قرار است در فیلم Justice League (لیگ عدالت) که امسال اکران می شود حضور داشته باشند. همچنین، برای فیلم های جداگانه این قهرمانان نیز برنامه ریزی شده است. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلم هایی بر اساس کاراکتر های کمیک دی سی است که شامل Batgirl (بتگرل)، Nightwing (نایت وینگ)، Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) و تعداد دیگری می شود.

با این حال، از آنجا که بسیاری از این پروژه در مراحل مختلف توسعه می باشند و برخی از این فیلم ها حتی از جدول اکران فیلم های دی سی برداشته شده اند یا اکران آنها عقب افتاده است که مهم ترین آن نیز فیلم مستقل The Flash (فلش) می باشد، برای مدتی مشخص نبود که دنیای سینمایی دی سی چگونه قرار است شکل بگیرد.

این کمپانی در کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ لیستی آزمایشی از فیلم های آینده خود منتشر کرد. حال، فیلم دیگری به این فهرست در حال رشد فیلم های دنیای دی سی اضافه شده که دو نفر را برای ساخت فیلمی بر محوریت دو شخصیت شرور دوست داشتنی و محبوب دی سی انتخاب کرده است.

گزارش شده که کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با سازندگان فیلم Crazy, Stupid, Love (دیوانه وار، احمقانه، عاشقانه) یعنی گلن فیکارا و جان ریکوا می باشد تا نویسندگی و کارگردانی فیلمی بر محوریت جوکر و هارلی کویین با بازی جرد لتو و مارگات رابی را به عهده بگیرند.

به گفته این گزارش، این فیلم بعد از فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) ساخته و اکران خواهد شد ولی از آنجا که فیلم جوخه انتحار هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد و کارگردان آن نیز مشخص نیست، معلوم نیست که کی می توان فیلم جوکر و هارلی کویین را در سینماها دید.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *